پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۵۸۵۲
دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۰

فکرشهر: رئیس اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: تنها هزینه سفارش کتاب درسی و بیمه از دانش آموزان هنگام ثبت نام در مدارس دولتی دریافت می‌شود و گرفته هرگونه وجهی اضافه بر این موارد ممنوع و قابل پیگیری و رسیدگی است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد قاسمی روز دوشنبه در بازدید سرزده از برخی مدارس شهرستان دیلم  برای بررسی روند ثبت نام دانش آموزان افزود: هیچگونه پیش شرطی به غیر از رعایت محدوده جغرافیایی محل سکونت هنگام ثبت نام وجود ندارد و گذاشتن شروطی نظیر، تست هوش، مصاحبه و یا آزمون و یا شرط معدل برای دانش آموزان پایه های بالاتر از طرف مدارس ممنوع و غیر قانونی است.

وی با اشاره به ضرورت رعایت دستورالعمل‌های ستاد ثبت نام، بیان کرد: براساس سیاست‌های اقدامی و اقناعی، پاسخگویی و تکریم مراجعان همراه با سعه‌صدر و احترام، باید در تمام سطوح سرلوحه امور قرار گیرد.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در باره  سن ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی گفت: پس از پایان مهلت تعیین شده ثبت‌نام، طبق آیین نامه ابلاغی و در صورت وجود ظرفیت و تائید شورای مدرسه و آموزش‌وپرورش شهرستان مربوطه، دانش‌آموزان متولد دوم مهر تا ۳۱ مهرماه ۱۳۹۵ می‌توانند در مدارس نام نویسی کنند.

در این بازدید، مدیر آموزش و پرورش و کارشناس ارزیابی عملکرد و روابط‌عمومی آموزش و پرورش شهرستان دیلم، رئیس اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر را همراهی کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر