پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: به‌زودی پرداخت مبتنی بر خدمات در بیما‌رستان‌های تابع دانشگاه علوم پزشکی در استان انجام می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، سید سجاد اقبالی اظهار داشت: از ۹ بیمارستان وابسته به دانشگاه، هشت بیمارستان تمامی فایل‌های محاسباتی و اطلاعات سامانه قاصدک برای پرداخت مبتنی بر خدمات را تکمیل کردند و آمادگی کامل برای اجرای دستورالعمل و پرداخت مبتنی برعملکرد را دارند.
کد خبر: ۱۱۵۹۴
دوشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵

فکرشهر: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: به‌زودی پرداخت مبتنی بر خدمات در بیما‌رستان‌های تابع دانشگاه علوم پزشکی در استان انجام می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سید سجاد اقبالی اظهار داشت: از ۹ بیمارستان وابسته به دانشگاه، هشت بیمارستان تمامی فایل‌های محاسباتی و اطلاعات سامانه قاصدک برای پرداخت مبتنی بر خدمات را تکمیل کردند و آمادگی کامل برای اجرای دستورالعمل و پرداخت مبتنی برعملکرد را دارند.

\n\n

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، معاون درمان دانشگاه افزود: یک مرکز دیگر نیز در آینده بسیار نزدیک آمادگی نهایی برای پرداخت مبتنی بر خدمات را آماده می‌کند و این برنامه به زودی در استان اجرایی می‌شود.

\n\n

وی گفت: پس از ابلاغ وزیر بهداشت و معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی چندین جلسه آموزشی، بررسی و رفع مشکلات و اصلاح فایل‌های محاسباتی بیمارستان‌ها در ستاد دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با حضور رئیس دانشگاه و مسئولان برگزار شد تا آمادگی لازم برای اجرای این برنامه مهیا شود.

\n\n

به گزارش مهر، اقبالی تصریح‌کرد: از جمله مهم‌ترین اهداف و محورهای اصلی این برنامه می‌توان به بهبود روحیه کار تیمی و ایجاد نشاط و انگیزه فعالیت کادر درمانی، بهره‌مندی تمام پرسنل غیر پزشک و پزشک با هرگونه رابطه استخدامی از مزایای آن برای همراستا شدن انگیزه کارکنان با اهداف سازمان، افزایش بهره‌وری منابع انسانی و فیزیکی بیمارستان، افزایش کیفیت خدمات و ارتقا رضایت‌مندی بیماران و افزایش انگیزه و تعهد تیم مدیریت بیمارستان در مسیر رشد کیفی و کمی خدمات درمانی اشاره کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر