جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۵۹۵۴
سه‌شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱

فکرشهر: شهردار بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و هماهنگی بین بخشی، برنامه‌های فرهنگی در سطح شهر بوشهر گسترش می‌یابد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حسین حیدری عصر سه‌شنبه در نشست اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر اظهار داشت: رسالت اصلی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری بوشهر ارتقای فرهنگ معنوی و دینی و توجه به سلامت اجتماعی، ایجاد نشاط و امید به زندگی برای مردم و احیای فرهنگ مهدویت بوده است.

وی خاطرنشان کرد: نمونه این اقدامات اجرای سرود سلام فرمانده با همت و تلاش مجموعه فرهنگی و هنری شهرداری بوشهر انجام شده است.

شهردار بوشهر افزود: تلاش برای تحول فرهنگی و اقدام و عامل به عمل به آموزه‌های دینی و سیاست دینی و توسعه زیر ساخت‌های فرهنگی و ایجاد فرهنگسراها و سرای محله از برنامه‌های مهم است.

وی اضافه کرد: بهره‌گیری از مساجد برای عملیاتی کردن برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و پیوست فرهنگی برای مقابله با تهاجم فرهنگی و نو آوری و خلاقیت و ابتکار عمل بسیار ضروری است.

حیدری خاطرنشان کرد: در همین راستا معاونت فرهنگی و هنری شهرداری بوشهر با بهره گیری هرچه بیشتر از دیدگاه‌های فرهیختگان جامعه و شناخت جامع از افکار عمومی موجود در جامعه در تلاش است.

وی گفت: برای عملیاتی کردن این امر اتاق فکری و کمیته‌های تخصصی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی در نظر گرفته شده و جلسات تخصصی برگزار شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر