جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۶۰۸۳
پنجشنبه ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۹

فکرشهر: مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر گفت: ۲۸۱ خودروی سواری و متروکه قاچاق خارجی در انبارهای گمرک بوشهر توقیف است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، رحیم بهادری ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از اولویت‌های ما تعیین تکلیف کالاهای رسوبی و سریع الفساد موجود در انبارها است.

وی از انهدام کالاهای ممنوعه و فاقد مجوزهای مصرف و تاریخ گذشته که فاقد رأی هستند خبر داد و افزود: در بازدید معاون و نماینده دادستان بوشهر از انبارهای اموال تملیکی استان بوشهر، برای تسریع در تعیین تکلیف پرونده‌ها، دستور فروش کالاهای رسوبی و سریع الفساد موجود در انبارها به قید فوریت صادر شد.

مدیرکل اموال تملیکی استان بوشهر از پیگیری فوری دستورات صادر شده برای جلوگیری از رسوب کالاهای سنواتی و تاریخ گذشته و افت کیفیت کالاهای فاقد رأی خبر داد و تصریح کرد: معاون دادستان بوشهر در این بازدید نسبت به تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی متروکه موجود در انبارها نیز قول مساعد داد.

بهادری در تشریح وضعیت ماشین‌آلات رسوبی خارجی در گمرک بوشهر اظهار داشت: ۳۷۵ خودرو و ماشین‌آلات راهسازی در انبارهای گمرک و اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر وجود دارد.

وی با بیان اینکه ۹۴ دستگاه راهسازی به ارزش هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در انبار گمرک و اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر وجود دارد خاطر نشان کرد: این ماشین‌آلات از سال ۱۳۹۲ در انبار این دستگاه‌ها توقیف و هنوز ترخیص نشده است.

۱۲۰ خودرو در انتظار حکم قضائی

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر با تشریح وضعیت خودروهای سواری رسوبی در گمرک بوشهر گفت‌: اکنون ۲۸۱ دستگاه خودروی سواری و متروکه قاچاق خارجی از سال ۱۳۹۲ به سبب نداشتن مجوز قانونی در انبار گمرکات و اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر توقیف شده است.

بهادری با بیان اینکه خودروهای سواری وارداتی توقیفی در گمرک و بندر بوشهر منتظر حکم قضائی هستند خاطر نشان کرد: برای ۱۲۰ دستگاه خودرو سواری خارجی رسوبی در گمرک و بندر بوشهر از سوی محاکم قضائی هنوز رأی صادر نشده است.

وی با بیان اینکه خودروهای رسوبی در گمرک مشمول قانون قاچاق هستند بیان کرد: برای بقیه خودروهای رسوبی در گمرک و بنادر استان بوشهر هم اگر حکم قضائی صادر شده به سبب نداشتن مجوز قانونی، هنوز ترخیص نشده‌اند.

بهادری ارزش این هر خودرو سواری توقیفی بین چهار میلیارد تا ۱۲ میلیارد تومان دانست و تصریح کرد: در مجموع ارزش این خودروهای رسوبی در انبار گمرک و بندر بوشهر بین هزار و ۲۰۰ تا هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر