شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۶۱۰۰
پنجشنبه ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با تدوام روند افزایشی شرجی و دما در این استان، رطوبت بندر گناوه در ۲۴ ساعت گذشته به ۱۰۰ درصد رسید و برازجان نیز با ۴۶ درجه بیشترین میزان دما را تجربه کرد.

به گزارش فکرشهر، محمدرضا انصاری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می دهد تا اوایل هفته آینده رطوبت، شرجی و دمای هوا در استان بوشهر از مقادیر بالایی برخوردار است.

وی بیان کرد: طی این مدت در برخی نقاط استان بوشهر به ویژه مناطق غیر ساحلی دما به آستانه ۵۰ درجه خواهد رسید. 

انصاری ادامه داد: طی هفته آینده با تغییر جهت جریانات به سمت شمالی، در برخی از ساعت‌ها علاوه بر افزایش تلاطم دریا، وقوع گردوخاک محلی و نفوذ گردوغبار فرا منطقه‌ای به استان بوشهر دور از انتظار نخواهد بود.

وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، طی صبحگاه در برخی نقاط با مه صبحگاهی و امروز در نواحی شمالی و مرکزی استان با احتمال گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

انصاری اظهار کرد: در این مدت جهت وزش باد متغیر، به طور غالب شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر درساعت و در ساعت‌های بعد از ظهر تا اوایل شب ۱۴ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و امروز تا اوایل شب در برخی ساعت‌ها ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

انصاری افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۴:۳۹، جزر اول ساعت ۱۰:۵۰، مد دوم ساعت ۱۵:۲۴ و جزردوم ساعت ۲۲:۰۲ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر