پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۶۱۴۱
جمعه ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۹

فکرشهر: آیت‌الله صفایی بوشهری گفت: دستگاه قضایی باید در کنار تکریم ارباب رجوع و مردم‌داری، با مجرمان در جامعه و تعرض‌کنندگان به حقوق بیت‌المال برخورد قاطع داشته باشد.

به‌گزارش فکرشهر از صداوسیما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با اشاره به سخنان رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با برگزارکنندگان کنگره شهدای عشایر گفت: از مهمترین برنامه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی، تضعیف ایمان مردم، کاهش امید به آینده و القای بن‌بست نظام و القای ناکارآمدی آن است.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: این اندیشه دشمن است، باید توطئه را شناخت و باید با مقاومت با آن مقابله شود.

خطیب جمعه بوشهر ادامه داد: هر کس دانسته و نادانسته مردم را از آینده نظام ناامید کند برای دشمن کار کرده؛ زیرا امید مایه حیات، جوشش و حرکت به‌سمت پیشرفت است. اگر جامعه‌ای ناامید باشد دچار ایستایی و سقوط خواهد شد و دشمنان ما نیز به‌دنبال چنین هدفی هستند.

آیت‌الله صفایی بوشهری گفت: شهدا به همه درسِ بزرگِ ایستادن و پیشگامی در راه خدا در سخت‌ترین شرایط را دادند و نشان دادند که باید در دفاع از حریم دین و نظام دینی با دادن جان حمایت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان با گرامیداشت سالروز شهادت شهدای هفتم تیر به‌ویژه شهید بهشتی و هفته قوه قضاییه گفت: در حوزه تحول در قوه قضاییه، عدالت‌محوری، حق‌گرایی و قانون‌مداری اساس کار است و برخورد قاطع با مجرمان، متخلفان و متعرضان به حقوق مردم لازم است.

او افزود: همچنین تکریم ارباب رجوع و مردم‌داری بسیار دارای اهمیت است و از برپایی میز خدمت دادگستری استان در نماز جمعه و مساجد نیز تشکر می‌کنم. این ارتباط مردمی مایه عزت و اقتدار قوه قضاییه و اطمینان مردم است.

خطیب جمعه بوشهر همچنین از دستگاه قضا خواست تا از کارآفرینان و اقشار مستمند و محروم حمایت جدی شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری گفت: از مسئولان استان می‌خواهم در عرضه مهار گرانی‌های کاذب تلاش مضاعف داشته باشند؛ زیرا مردم گله‌مند هستند.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین گفت: آب آشامیدنی در برخی از روستاها و شهرهای استان دچار مشکل است و تا این موضوع دچار بحران نشده با یک برنامه‌ریزی به‌صورت ریشه‌ای این بحران تاریخی استان حل شود.

خطیب جمعه بوشهر هفته تبلیغات اسلامی را گرامی داشت و از مسئولان خواست به اعتبارات فرهنگی نگاه ویژه‌ای شود.

او همچنین از دست‌اندرکاران مبارزه با مواد مخدر قدردانی کرد و روز اصناف و خدمات آنان را گرامی داشت.

نماینده و لی فقیه در استان بوشهر و امام جمعه بوشهر با اشاره به هشتم تیر روز مبارزه با سلاح‌های شیمایی و میکروبی، گفت: جهان استکبار به‌دنبال طرح بسیار جنایتکارانه تهاجم پنهان با ابزار شیمایی و میکروبی به جهانیان است.

آیت‌الله صفایی بوشهری افزود: شناخت این توطئه دشمنان و آمادگی‌های لازم و طراحی‌های دانش‌بنیان و جهادی برای مقابله با آن برای همه کشورها به‌ویژه ایران نیاز است؛ زیرا دشمنان به‌دنبال چپاول هستند.

خطیب جمعه بوشهر با تسلیت سالروز شهادت امام جواد(ع)، از هیئت‌های مذهبی و فرهنگی خواست تا ارزش و جایگاه این امام عزیز را بیشتر گرامی بدارند و در جامعه بیان کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر