چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۶۱۶۶
جمعه ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵

فکرشهر: امام جمعه خورموج گفت: جریانات سیاسی انقلابی استان وحدت و اخوت خود را حول محور ولایت حفظ کنند و به دولت انقلابی برای تحقق وعده‌های خود و انتظارات مردم کمک کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست در خطبه‌های امروز نماز جمعه خورموج با گرامی‌داشت یاد شهیدان به ویژه سالروز شهادت مظلومانه شهید مظلوم آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یارانش اظهار داشت: ملاقات‌های عمومی هفتگی و مستمر و پیگیری مشکلات مردم مورد توجه مسئولان دادگستری قرار بگیرد.

وی افزود: امام خمینی (ره) در مورد اهمیت دستگاه قضا می‌فرمایند: «شاید در اسلام کم‌تر چیزی مورد توجه بوده است، مثل قوه قضائیه. نکته‌اش هم معلوم است؛ برای اینکه در دست قوه قضائیه، همه‌چیز ملت است؛ جان مردم است، مال مردم است، نوامیس مردم است، همه در تحت سیطره قوه قضائیه است».

امام جمعه خورموج بیان کرد: انتظار تحول بنیادین در قوه قضائیه تا رسیدن به قوه قضائیه در طراز انقلاب اسلامی حق و مطالبه مردم است و قوه قضائیه ما باید به سمت تحقق انتظارات رهبری در حکم انتصاب رئیس قوه قضائیه و اجرای کامل سند تحول بنیادین که در زمان ریاست آیت‌الله رئیسی تدوین شده با جدیت به پیش برود.

وی اضافه کرد: از جمله انتظارات رهبر معظم انقلاب از قوه قضائیه اجرای عدالت و تلاش برای رضایتمندی مردم، ارتباط با متن مردم و حضور در میان مردم است که لازم است این دو هدف مهم پیگیری، تاکید و عملیاتی شوند.

حجت‌الاسلام زاهددوست خاطرنشان کرد: اجرای عدالت باید همچنان با اقتدار و پرقدرت ادامه پیدا کند، همچنین به رضایتمندی مردم به‌عنوان یک اصل مهم باید توجه جدی شود، این امر وظیفه همه ادارات است و اگر در هر نهادی رضایتمندی وجود نداشت باید در رابطه با آن چاره اندیشی شود.

وی گفت: داشتن حداکثر هماهنگی بین دستگاهی و مردمی برای پیشگیری از وقوع جرم.. و ورود به کم کاری و ترک فعل‌های برخی مسئولین و مدیران به‌عنوان مدعی العموم و استیفای حقوق عامه مردم و مبارزه قاطع با فساد … انتظار ما از دادگستری شهرستان است.

لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب

امام جمعه خورموج با اشاره به هفته صرفه‌جویی در مصرف آب تصریح کرد: با توجه به شرایط بحرانی کشور در حوزه منابع آبی به‌نظر می‌رسد سریع‌ترین، کارآمدترین و تنها راه مقابله با تنش‌های آبی پیش رو، تغییر و اصلاح نحوه نگرش تک تک افراد جامعه به مقوله مصرف در منابع آبی است.

وی بیان کرد: از همه جریانات سیاسی انقلابی استان می‌خواهم وحدت و اخوت خود را حول محور ولایت حفظ کنند و به دولت انقلابی برای تحقق وعده‌های خود و انتظارات مردم کمک کنند.

حجت‌الاسلام زاهددوست تاکید کرد: شرایط امروز کشور و استان ما اقتضا می‌کند همه جریانات انقلابی دست در دست هم بگذارند و با اخوت و برادری خدمتگزار انقلاب و حامی دولت مردمی باشند و خدای ناکرده با اختلاف و چند دستگی موجب تضعیف انگیزه مدیران و مسئولان دلسوز استان را نشوند.

وی افزود: استاندار بوشهر شخصیتی ارزشی، مردمی، مخلص، باسابقه بسیار درخشان است و برای آینده استان برنامه‌های خوبی دارند همه باید کمک کنیم تا ایشان بتواند در تحقق این برنامه‌ها موفق باشد چرا که موفقیت ایشان در واقع موفقیت جریان انقلابی و دولت مردمی است.

زاهددوست با اشاره به بازدید از یک مجتمع مسکونی در شهر خورموج که سال‌هاست نیمه تمام مانده است بیان کرد: این ساختمان ۱۲۲ واحد مسکونی با درصد پیشرفت بالا دارد بخاطر یک اختلاف نظر ببن بانک و پیمانکار ۱۵ سال است بلاتکلیف مانده و در حال مستهلک شدن است.

وی اظهار داشت: سوال من این است در حالی که جوانان و عزیزان بسیاری در همین شهر داریم که آرزوی خانه دار شدن دارند و به رؤیا برایشان تبدیل شده چرا باید یک مجتمع مسکونی ۱۵ سال ناتمام و بلااستفاده بماند.

امام جمعه خورموج گفت: حالا به فرض که پیمانکار هم در بازپرداخت دین خود به بانک ناتوان شد بانک چگونه وجدانش راضی می‌شود ۱۲۲ واحد مسکونی را ۱۵ سال نگه دارد تا مستهلک شود. از دادستان تقاضا می‌کنم با جدیت ورود کند و در همین هفته قوه قضائیه این مسئله را تعیین تکلیف کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر