پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۶۱۷۰
جمعه ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳

فکرشهر: امام جمعه موقت اهرم گفت: برخورد قاطع دستگاه قضایی از وقوع جرم و فسادها جلوگیری می‌کند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام اصغر صفری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهرم اظهار داشت: حج نقش بسیار مهم و مؤثری در طول تاریخ و بیداری مسلمانان داشته و در اسلام مهمترین و بزرگترین اجتماع انسانی که همه ساله مردم کشورها و فرقه‌های متخلف در کنار هم گرد می آیند.

امام جمعه موقت اهرم بیان کرد: حج فرصت بی نظیری است که می‌توان هم برای تاکید بر مسئله فلسطین و هم معرفی جنایت‌های رژیم صهیونیستی استفاده کرد، اما محدودیت‌های هم نباید غافل شد قطعاً حاکمیت سعودی بن سلمان در خصوص اقداماتی که رنگ بوی ضد صهیونیستی داشته باشد واکنش و محدودیت شدیدی را اعمال خواهد کرد.

وی یاد آور شد: امروز به واسطه فضایی که ضد رژیم صهیونیستی در جهان اسلام و حجم گسترده ارتباطات چهره به چهره حجاج در زمان حضورشان در کشور عربستان عملاً برجسته کردن جنایات صهیونیست‌ها و حساس کردن ملت‌های مسلمان به آنچه در فلسطین می‌گذرد کار دشواری نیست و شدنی است.

صفری ادامه داد: حج این فرصت را می‌دهد که اعتراض عمومی مسلمانان به گوش دلبستگان وعده‌های پوچ و دروغین صهیونیسم جهانی برسانند و افشای جنایات صهیونیست‌ها و جنایت خیانتکاران به آرمان فلسطین یک رسالت اسلامی و آرمانی است که به عهده همه مسلمانان است.

امام جمعه موقت اهرم ضمن تسلیت سالروز شهادت مظلومانه شهید دکتر بهشتی و ۷۲ از تن یاران انقلاب خاطرنشان کرد: هفته قوه قضائیه فرصت مغتنمی است تا به بیان اصول و شاخص‌های فوق قضائیه تراز انقلاب پرداخته شود و فاصله بین وضعیت موجود و شرایط مطلوب بررسی و تبیین شود.

وی افزود: سند تحول قوه قضائیه که به تائید مقام معظم رهبری رسیده نقشه راه انتظاران رهبری انقلاب اسلامی در نیل به تراز مطلوب قوه قضائیه در نظام اسلامی است.

صفری ادامه داد: انتظار می‌رود در شرایط فعلی با توجه به عملکرد نسبتاً قابل قبول قوه قضائیه، دولت و مجلس نیز این قوه در راستای تحقق عدالت به بهترین شکل ممکن یاری کند زیرا اتخاذ این رویه به نفع مردم و جامعه است و از وقوع جرم و فسادهای مختلف از جمله مفاسد اقتصادی جلوگیری می‌کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر