سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۱۱۶۱۷۲
جمعه ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲

فکرشهر: بعد از تایید خبر ساخت سریال مستقلی برای شخصیت «جان اسنو» حالا جزئیات بیشتری از این پروژه افشا شده است. آر آر مارتین نویسنده رمان‌های اصلی و خالق جهان «بازی تاج و تخت» در پستی در سایت خود نام این سریال را اعلام کرده که «اسنو» نام دارد. او همچنین تایید کرده سه سریال دیگر هم با نام «ده هزار کشتی»، «مارهای دریا» و «شوالیه هفت اقلیم» هستند که در کنار «اسنو» در حال ساخته شدن هستند و در جهان «بازی و تاج و تخت» رخ می‌دهند.

به گزارش فکرشهر از سینمادیلی، املیا کلارک بازیگر نقش دنریس هم در گفتگویی با بی بی سی گفته ایده اصلی این سریال را خود کیت هرینگتون (بازیگر نقش جان اسنو) داده است:«کیت به من این ایده را گفته. من می‌دانم که این ایده وجود دارد و تا جایی که من می‌دانم این سریال توسط کیت ساخته می‌شود و او از نقطه صفر همراه این پروژه است، و آنچه که شما خواهید دید تماما از سوی کیت هرینگتون تایید شده.» نکته‌ای که آر آر مارتین هم تایید کرده است:« بله، این کیت بود که ایده را برای ما آورد. من نمی‌توانم نام نویسنده‌ها و خالقین سریال را افشا کنم، چون هنوز این اجازه به ما داده نشده، اما کیت تیم خودش را آورد و آنها واقعا عالی هستند.»

املیا کلارک همچنین درباره احتمال بازگشت خود به این سریال هم گفت:«نه، فکر کنم کار من تمام شده است.»

مارتین همچنین درباره اینکه آیا هر چهار سریال در نهایت پخش خواهند شد یا نه گفت:«من درگیر هر چهار سریال بعلاوه سریال‌های پیش‌درآمد هستم. همچنین سریال‌های انیمیشنی هم در دست ساخت است. هر چهار سریالی که نام بردیم بعد از اتفاقات «بازی تاج و تخت» اتفاق می‌افتد و همه در حال نوشته شدن فیلمنامه هستند. اما با این حال با این که من خیلی دوست دارم هر چهار سریال به پخش برسند، اما معمولا اینگونه نیست.» اشاره مارتین به این مسئله است که ممکن است HBO هرچهار سریال را به نمایش نرساند و برخی از آنها را کنسل کند، هرچند بعید است «اسنو» سریالی باشد که پخش نشود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر