شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۶۱۹۱
شنبه ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹

فکرشهر: رئیس هیات فوتبال گناوه گفت: در مرحله دوم مسابقات زیرگروه لیگ بزرگسالان دسته اول فوتبال ساحلی کشور که به میزبانی این شهر برگزارشد، تیم های پدیده گلشن منطقه آزاد انزلی و استقلال خوزستان به مرحله نهایی راه یافتند.

به گزارش فکرشهر، مهراب دشتی مکان روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مرحله دوم زیر گروه لیگ یک فوتبال ساحلی ایران فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در ۲ گروه چهار تیمی در سمنان و گناوه بوشهر پیگیری شد که در گروه یک،  تیم‌های شاهین اروند آبادان، پدیده گناوه، استقلال خوزستان و پدیده گلشن منطقه آزاد انزلی از یکم تیر ماه به میزبانی این  بندر  به رقابت پرداختند.

وی اظهارکرد: در این دور از مسابقات پدیده گلشن منطقه آزاد انزلی با کسب ۹ و استقلال خوزستان با ۶ امتیاز به مرحله نهایی راه یافتند و دو تیم پدیده گناوه و شاهین نوین اروند آبادان از صعود بازماندند.

این دوره از مسابقات با نکات جالب توجه و حواشی عجیبی همراه بود که کم تر در میادین رخ می دهد و به آنها اشاره می شود.

تیم پدیده انزلی از مجموع کسب ۹ امتیاز از سه مسابقه، ۲ دیدار خود را بدون اینکه حریفان پدیده گناوه و شاهین آبادان در مقابل آن حاضر شوند، به پایان رساند.

تیم پدیده گناوه که میزبانی این مسابقات را برعهده داشت، در بازی اول خود مقابل پدیده انزلی، بخاطر مسایل و حاشیه هایی که در مورد پخش زنده اینستاگرام  با نمایندگان هیات فوتبال این شهرستان  پیش آمد در زمین حضور نیافت.

مدیر تیم پدیده گناوه در پایان این مسابقات گفت: این تیم به رغم شایستگی یکی از تیم های قدرتمند بود که می توانست به دور نهایی صعود کند اما به عللی از جمله حمایت نکردن مسئولان و ضربه خوردن از داخل شهر و  هیات فوتبال نتوانست از میزبانی خود بهره ببرد.

خلیفه قائدی افزود: این تیم برای میزبانی دور اول و دوم تلاش زیادی کرد و هزینه زیادی را متقبل شد و امید داشتیم که مسئولان از جمله هیات فوتبال حمایت و پشتیبانی کند اما با بی مهری آنها مواجه شدیم.

وی اظهارداشت: اتفاقات پیش آمده این دور از مسابقات بویژه در زمینه مسایل پیش آمده در پخش زنده به رئیس هیات فوتبال استان بوشهر طی گزارشی ارایه شده است.

رئیس هیات فوتبال گناوه گفت: با توجه به حضور نیافتن تیم پدیده گناوه و حواشی ایجاد شده، دیدار آن تیم با  پدیده انزلی برگزار نشد و باید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در زمینه اعلام نتیجه تصمیم گیری کند.

مهراب دشتی مکان افزود: در برگزاری این دور از مسابقات هماهنگی و همکاری لازم توسط هیات فوتبال به نحو شایسته انجام شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر