جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۶۲۶۲
شنبه ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰

فکرشهر: فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف ۶ فروند شناور و کشف بیش از ۷۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های شهرستان گناوه خبر داد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، سرهنگ ستاد یدالله شرفی در تشریح این خبر بیان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی، مرزبانان استان با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی هوشمند حین کنترل شناور‌های عبوری در آب‌های خلیج فارس، ۶ فروند شناور باری حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.
 
وی افزود: مرزبانان در بازرسی از این شناور‌ها موفق شدند ۲ هزار و ۴۸۴ ثوب پوشاک، ۳ هزار و ۸۰۰ عدد لوازم نوشت‌افزار، ۸۸ هزار و ۸۰۰ عدد نوشیدنی، ۷ دستگاه موتور خودرو سنگین، ۵۲۲ هزار و ۷۳۱ عدد ظروف آشپزخانه، ۳۳۷ دستگاه چرخ خیاطی، ۶ هزار طاقه پارچه، ۳ هزار و ۳۹۶ عدد قهوه جوش، ۱۸ هزار عدد عینک آفتابی، ۳۷ هزار عدد ابزارآلات، ۱۹ هزار عدد انواع مواد غذایی و صد‌ها قلم کالای بدون مجوز دیگر را که با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود کشف کنند.
 
فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به دستگیری ۷ قاچاقچی در این رابطه، عنوان کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۷۲۰ میلیارد و ۵۶۴ میلیون ریال برآورد کردند که این کالا‌ها پس از تشکیل پرونده اولیه به همراه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر