پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۶۲۹۸
يکشنبه ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۲

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: با توجه به اینکه در اکثر روستاهای شهرستان تنگستان زمین و سالن ورزشی وجود دارد، باید زمینه‌ای ایجاد شود تا مسابقات ورزشی بیشتری در روستاهای شهرستان انجام شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی صبح یکشنبه در فینال مسابقات جام فوتسال به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد در روستای باغک جنوبی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای عملیات بیت المقدس آزادی سازی خرمشهر اظهار داشت: از لحاظ امکانات و زیرساخت‌های ورزشی در روستاهای شهرستان تنگستان به برکت خون پاک و مطهر شهدا و تلاش و کوشش همه خادمین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حد مطلوب است.

فرماندار تنگستان بیان کرد: امروز آنچه نیاز است بحث سلامت جسمی افراد است که باید به این بحث توجه خاصی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه ورزش زمینه ایجاد سلامت انسان است یاد آور شد: با توجه به اینکه در اکثر روستاهای تنگستان زمین، سالن ورزشی دارد باید زمینه‌ای ایجاد شود تا مسابقات ورزشی بیشتری در روستاها شهرستان انجام شود.

وی ضمن تاکید بر حمایت از برگزاری مسابقات ورزشی در تنگستان خواستاری راه اندازی ورزش همگانی در شهرها و روستاهای شهرستان شد.

گفتنی مسابقات فوتسال پیشکسوتان گرامیداشت سوم خرداد توسط پایگاه مقاومت بسیج خاتم الانبیا روستای باغک جنوبی با حضور ۱۱ تیم از روستاها بخش مرکزی و شهر آباد برگزار که فینال این دور بین دو تیم پیشکسوت روستای عالی حسینی و بنه گز برگزار و تیم روستای عالی حسینی قهرمان و بنه نایب قهرمانی این دور از مسابقات را به دست آورد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر