شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۶۳۴۹
دوشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶

فکرشهر: پروژه نمایش ویدئو روی آب (واتر اسکرین) شهرداری بوشهر یکشنبه‌شب در دهکده گردشگری امام علی (ع) بهره‌برداری شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، شهردار بوشهر در این آیین گفت: این پروژه با هشت میلیارد ریال اعتبار اجرایی شده است که به دو شکل لیزری( نوشتاری و پویانمایی) و عکس و ویدئو روی نور را بر فواره آب می‌تاباند.

حسین حیدری افزود: طول و ارتفاع نمایشگر پروژه به ترتیب ۲۵ و ۷ متر است که در صورت وزش باد تا ۱۶ کیلومتر در ساعت امکان ارائه تصاویر با کیفیت دارد.

وی ادامه داد: با این حال این پروژه در مرحله آزمایش برای افتتاح در وزش باد با سرعت ۴۹ کیلومتر در ساعت نیز تصاویری با کیفیت ارائه کرده است.

حیدری ادامه داد: این پروژه در صورت امکان در نقاط دیگری از ساحل بوشهر نیز اجرایی خواهد شد که ظرفیت بسیار خوبی برای افزایش جاذبه‌های این شهر است.

وی گفت: شرکت اجرا کننده واتر اسکرین در بوشهر از شرکت‌های مطرح کشور است که تاکنون ۳۴ پروژه در شهرهای مختلف ایران و کشور قطر اجرا کرده است.

معاون خدمات شهری شهرداری بوشهر اظهار کرد: رونق گردشگری در بوشهر از اولویت‌های مدیریت شهری است که در این زمینه تاکنون پروژه‌های مختلفی از جمله چرخ و فلک اجرایی شده و شماری پروژه مانند فانوس دریایی نیز در دستور کار قرار دارد.

مسعود غلامزاده فرد افزود: افزایش جاذبه‌های گردشگری از اولویت‌های راهبردی در رونق گردشگری است که این مهم در شهرداری بوشهر به صورت ویژه دنبال می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر