چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۶۳۷۹
دوشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳

فکرشهر: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در یک سال گذشته با همکاری دیگر دستگاه‌ها ۳۰ واحد صنعتی راکد به چرخه تولید بازگشتند و برای امسال نیز احیای ۵۰ واحد دیگر در دستور کار قرار دارد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی، مهدی صفوی در بازدید معاون استاندار بوشهر، جمعی از مسئولان دستگاه‌های اقتصادی و خبرنگاران از تعدادی از واحد‌های تولیدی در شهرک صنعتی ۲ بوشهر افزود: تا یک سال پیش ۸۰ واحد از مجموع ۵۷۰ واحد صنعتی بهره‌برداری شده در استان راکد بودند که در یکسال اخیر ۳۰ واحد از این شمار دوباره راه‌اندازی شده و به چرخه تولید و اشتغال زایی بازگشتند.
 
وی عنوان کرد: تلاش می‎شود با ابزار‌ها و مشوق‌هایی که در اختیار داریم واحد‌های تولیدی راکد بیشتری دوباره فعال‌سازی شوند و زمینه رونق اقتصادی و اشتغال را  فراهم کنند.
 
به گفته مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یکی از ابزار‌های موثر برای فعال سازی واحد‌های راکد ظرفیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید است که جلسات آن به صورت هفتگی برگزار می‌شود.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر نیز گفت: واحد‌هایی که امروز مورد بازدید قرار گرفتند روند تولید مناسبی داشتند که این واحد‌ها در سالی که به نام تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین است نقش مهمی در تولید و ایجاد اشتغال دارند.
 
علی باستین افزود: برای حمایت از این واحد‌ها با هماهنگی با دستگاه‌‎های اجرایی و بانک‌ها تمام ظرفیت‌ها بکارگیری خواهد شد.
 
وی اظهار کرد: به واحد‌های صنعتی استان بوشهر قول می‌دهیم که با تمام توان حامی و پشتیبان آن‌ها باشیم و هر جا مسائل و مشکلاتی داشته باشند برطرف خواهد شد تا با خیال راحت به تولید بپردازند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر