پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۶۴۳۶
سه‌شنبه ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۸

فکرشهر: فرماندار شهرستان بوشهر گفت: زیبنده بوشهر به عنوان مرکز استان نیست که ۱۴ محله محروم و کم‌برخوردار داشته باشد.

به گزارش فکرشهر از مهر، صالح رحیمی در نشست با خبرنگاران با اشاره به اهمیت فعالیت رسانه‌ها اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان از همه ابزار خود بر علیه نظام و انقلاب استفاده می‌کنند، رسانه نقش مهمی در تبیین دستاوردها دارند.

وی پاسخگویی مسئولان را یک ضرورت دانست و اضافه کرد: ارتباط ما با رسانه‌ها به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و خود را ملزم به پاسخگویی نسبت به رسانه‌ها و مردم می‌دانیم.

فرماندار بوشهر در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد گرانی در شهر بوشهر بیان کرد: گرانی با گران‌فروشی متفاوت است و در شهر بوشهر شاهد گرانی برخی از اقلام نسبت به دیگر شهرها هستیم.

وی با بیان اینکه نظارت بر بازار به صورت مستمر انجام می‌شود تصریح کرد: تخلفات با گشت‌های مشترک دستگاه‌های مربوطه بررسی می‌شود و تاکنون پرونده‌های متعددی در این زمینه تشکیل شده است.

رحیمی با بیان اینکه شهرستان بوشهر دارای امنیت مطلوبی بوده و در این زمینه از امن‌ترین نقاط کشور است خاطرنشان کرد: همه نهادهای مربوطه پای کار هستند و در زمینه جرایم خشن از جمله قتل، نزاع جمعی و… شهرستان بوشهر دارای وضعیت مطلوبی است.

وی از افتتاح پلاژ بانوان بوشهر در آینده نزدیک خبر داد و گفت: کارهای تکمیل پلاژ بانوان انجام شده و فضاهای خوبی در این پلاژ ایجاد شده و به زودی شاهد بهره‌مندی مردم از آن خواهیم بود.

فرماندار بوشهر از توسعه زیرساخت‌های تفریحی در شهر بوشهر خبر داد و اضافه کرد: به دنبال ایجاد کمپ دائمی اسکان گردشگران در بوشهر هستیم. بوشهر میزبان تعداد زیادی از مسافران در ایام مختلف سال است که باید کمپ دائمی اسکان را ایجاد کنیم.

وی در مورد کمبود زیرساخت‌ها در محلات جنوبی شهر بوشهر نیز اظهار داشت: در حال تلاش برای ایجاد زیرساخت‌ها و توسعه خدمات در این مناطق هستیم و زیبنده بوشهر به عنوان مرکز استان نیست که ۱۴ محله محروم و کم‌برخوردار داشته باشد.

رحیمی از تشکیل کمیته توسعه شهر بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: هفته‌ای یک بار پروژه‌ها دنبال می‌شود و تلاش داریم که بوشهر را از وضعیت فعلی خارج کنیم. تسهیل در سرمایه‌گذاری را به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار داریم.

وی از ایجاد اسکله گردشگری در بوشهر خبر داد و بیان کرد: دنبال توافق با سرمایه‌گذاران در این حوزه هستیم تا فضای مناسبی برای تفریح دریایی خانواده‌ها فراهم شود.

فرماندار بوشهر از رفع مشکلات مردم جزیره خارگ به عنوان یک اولویت و برنامه مهم یاد کرد و افزود: خارگ سرزمین مقاومت است و مردم بزرگی دارد که وظیفه داریم بهترین خدمات را به آنها ارائه کنیم.

وی رفع مشکل تردد دریایی جزیره خارگ را یکی از دغدغه‌های مهم عنوان کرد و ادامه داد: در زمینه رفع مشکل برق نیز ژنراتورهای مورد نیاز تأمین شده و امیدواریم امسال شاهد قطعی برق در جزیره نباشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر