جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۶۴۵۲
سه‌شنبه ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲

فکرشهر: فرماندار دشتی استان بوشهر گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی، اداره ها و نهادهای این شهرستان برای جذب اعتبار ملی پروژه‌های عمرانی مصوب و در دست اجرای شهرستان باید از ظرفیت مدیران کل متبوع استفاده کنند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، علی بحرانی روز سه شنبه در نشست مسئولان دشتی افزود: بانک‌های عامل این شهرستان باید برای تحقق شعارهای دولت، توسعه شهرستان و حل مشکلات مردم مشارکت کنند  و در کار مردم سنگ اندازی نکنند.

وی به شعار و برنامه دولت سیزدهم برای داشتن  ایران قوی و دولت مردمی اشاره کرد و افزود: مسئولان شهرستان باید برای تحقق این شعار خدمت بیشتر به مردم بدون هیچ منتی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

فرماندار دشتی تاکید کرد: مدیران شهرستان باید از  برنامه‌های دولت حمایت و پشتیبانی کنند و همواره در کنار مردم باشند.

وی به تلاش دشمنان برای ناامید کردن مردم اشاره کرد و  افزود: مدیران باید با کار و تلاش شبانه روزی و صحبت صادقانه با مردم نشاط و امید ایجاد  و آنها را نسبت به آینده امیدوار کنند.

بحرانی اضافه کرد: شهرستان دشتی در زمینه اجرای نهضت ملی جهش تولید مسکن پیشتاز است و تا کنون ساخت ۷۲۰ واحد مسکونی در دشتی آغاز شده و این پروژه دارای پیشرفت فیزکی خوبی است.

وی به ضرورت صرفه جویی و مدیریت آب و برق  درتابستان اشاره کرد و افزود:  اداره ها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید در کاهش  و مدیریت مصرف آب و برق در سطح شهرستان پیشتاز بوده  و سعی کنند در این مهم مشارکت کنند.

 امام جمعه خورموج گفت: مدیران باید با کار شبانه روزی برای  رفع نیازهای مردم و گره گشایی از کار آنها تلاش بیشتر و مشکلات را حل کنند.

حجت الاسلام علی زاهد به مشکلات اقتصادی مردم و گرانی کالاهای اساسی و برنامه دشمنان برای نا امید کردن مردم و  ناکارآمد جلوه دادن نظام اشاره و تاکید کرد: مدیران باید  با کار جهادی و حضور در بین مردم  نقشه‌های دشمنان خنثی را کرده و امید و نشاط به جامعه تزریق کنند.

امام جمعه خورموج به توسعه برنامه های فرهنگی و دینی توسط مدیران شهرستان اشاره کرد و افزود: مدیران دراجرای  برنامه‌های فرهنگی و مذهبی و  برگزاری نماز جماعت در ادارات و جشن ها و اعیاد بزرگ و نماز جمعه مشارکت  بهتری داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر