پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
کد خبر: ۱۱۶۵۱۴
چهارشنبه ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۴

فکرشهر: وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به خرید تضمینی دام از دامداران کشور گفت: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار و همچنین در راستای دستور رییس جمهور خرید تضمینی دام سنگین و سبک این هفته آغاز می‌شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سیدجواد ساداتی‌نژاد اظهار کرد: این خرید به صورت توافقی، حمایتی و تضمینی و یا تهاتری با نهاده‌های دامی انجام خواهد شد.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام گرفته و تلاش می‌کنیم با تلاش بخش خصوصی و شرکت‌های وابسته به وزارت جهاد کشاورزی و شرکت پشتیبانی امور دام، خرید دام مازاد بر نیاز را با هدف ذخیره‌سازی اجرا می‌کنیم.

وزیر جهاد کشاورزی: خرید تضمینی دام از دامداران کشور این هفته آغاز می‌شود

وزیر جهاد کشاورزی اضافه کرد: براساس ارزیابی‌های صورت گرفته این امر به یقین در حمایت از تولید پروتئین در کشور و ذخیره سازی و صادرات اثرگذار خواهد بود.

وزیر جهادکشاورزی روز سه‌شنبه به شهرستان میاندوآب در جنوب استان آذربایجان غربی سفر کرد، در این سفر، مهدی عیسی‌زاده نماینده مردم شهرستان های میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی، رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی و مدیران کل اداره‌های تابعه جهاد کشاورزی استان، معاونان استاندار و مسوولان محلی، وزیر جهاد کشاورزی را همراهی کردند.

بازدید از شبکه پمپاژ روستای شبیلو و محل احداث کارخانه کنسانتره تعاون روستایی میاندوآب، بازدید از دشت چهاربرج، بازدید از مسیر کانال‌های ساحل چپ رودخانه زرینه‌رود شهرستان میاندوآب، بازدید از مرکز آموزش و تحقیقات کشاورزی میاندوآب، بازدید از زنجیره تولید یکپارچه گوشت مرغ میاندوآب از جمله برنامه‌های کاری سفر یک روزه وزیر جهاد کشاورزی به میاندوآب، باروق و چهاربرج بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر