جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۶۵۱۶
چهارشنبه ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۴

فکرشهر: بخشدار ویژه خارگ گفت: خارگ به دلیل شرایط خاص اکوسیستم ساحلی، موقعیت جغرافیایی و ویژگی‌های طبیعی دارای تنوع زیستی بالایی است که باید از این ظرفیت برای رفاه مردم آن استفاده شود.

به گزارش فکرشهر، محمد رضا دشتی زاده ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از ساحل شهرک ۲۲ بهمن در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خارگ به دلیل شرایط خاص اکوسیستم ساحلی این جزیره به سبب موقعیت جغرافیایی و ویژگی‌های طبیعی، تنوع زیستی بالایی است که باید از این ظرفیت جهت رفاه مردمان صبور این جزیره استفاده شود.

بخشدار ویژه خارگ افزود: در راستای مصوبات کمیسیون ساماندهی سواحل و با هدف توسعه رفاه اجتماعی اهالی جزیره در حوزه ساحل و ارتقای بستر گردشگری که زمینه ساز نشاط و پویایی جامعه خواهد بود با برنامه ریزی و تدوین چشم انداز، مجموعه اقداماتی در دستور کار این کمیسیون قرار گرفته که به زودی بخشی از ساحل شهرک ۲۲ بهمن برای ایجاد تفرجگاه به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین با هم افزایی و همکاری مدیریت عملیات عمومی و شهرداری، ساحل این شهرک پاکسازی، زیباسازی و بهینه سازی خواهد شد تا برای استفاده مطلوب شهروندان از ساحل این شهرک فراهم آوریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر