شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۶۶۰۳
پنجشنبه ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳

فکرشهر: استاندار بوشهر با تاکید بر تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان استان گفت: طرح آماده‌سازی دانش‌آموزان استان بوشهر برای کنکور سال آینده اجرا می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد محمدی‌زاده پیش از ظهر پنجشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای استعدادهای بسیار خوبی است که زمینه پیشرفت این استعدادها باید فراهم شود.

وی توسعه زیرساخت‌های آموزشی و برگزاری دوره‌های آموزشی متعدد برای تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان در استان بوشهر را ضروری دانست و بیان کرد: برای آمادگی دانش‌آموزان به منظور حضور موفق در کنکور باید از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم اجرای طرح‌ها و برنامه‌های تقویت بنیه علمیه دانش‌آموزان استان افزود: طرح آماده‌سازی دانش‌آموزان استان بوشهر برای کنکور سال آینده اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: یکی از برنامه‌های مهم مهارت‌افزایی دانش‌آموزان است که طرح هر دانش‌آموز یک مهارت با هماهنگی بین ادارات کل آموزش و پرورش، تعاون کار و رفاه اجتماعی و فنی و حرفه‌ای استان مورد بررسی قرار گرفته و تدوین شود.

محمدی‌زاده با اشاره به اهمیت و حساسیت ویژه استخدام معلمان و جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان خاطرنشان کرد: توجه به جذب نیروی مورد نیاز آموزش و پرورش ضروری است.

وی با اشاره به تأسیس هنرستان هنرهای زیبا در استان گفت: باید هنرستان‌های هنرهای زیبا بر اساس ظرفیت‌های مناطق مختلف استان بوشهر راه‌اندازی شود و ایجاد هنرستان تجارت بر اساس ظرفیت ساحلی یک ضرورت است.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه مدارس تحت مدیریت سازمان انرژی اتمی در کشور جز بهترین مدارس هستند تصریح کرد: راه اندازی مدرسه نیروگاه اتمی بوشهر در سال تحصیلی جدید اتفاق مهمی خواهد بود.

محمدی‌زاده با بیان اینکه باید سازمان انرژی اتمی نسبت به تکمیل مدرسه ساخته شده در بوشهر تا ابتدای مهرماه اقدام کند ادامه داد: فرآیند ثبت‌نام هم بر اساس مقررات آموزش و پرورش برای این نوع مدارس انجام شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر