پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۶۶۲۸
پنجشنبه ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: صنایع دریایی صدرا می‌تواند اشتغال‌زایی بالایی برای استان داشته باشد که با ظرفیت پایینی در حال کار است.

به گزارش فکرشهر، عبدالکریم جمیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از جمله موضوعاتی که در نشست با معاون وزیر نفت و رئیس شرکت ملی نفت ایران مطرح و مورد بررسی قرار گرفت، موضوع شرکت ایران صدرا بود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: در این جلسه که مدیرعامل ایران صدرا و قائم مقام این شرکت نیز حضور پیدا کردند با هماهنگی انجام گرفته موضوع بررسی و حل مسائل بین مجموعه شرکت نفتی و شرکت ایران صدرا مورد گفتگو قرار گرفت.

وی گفت: شرکت ایران صدرا از شرکت‌های معتبر و با سابقه است که کارهای بزرگی در شمال و جنوب انجام داده است و پایگاه این شرکت در بوشهر در ساخت و تعمیرات کشتی، ساخت سکوهای نفتی کارنامه خوبی دارد.

وی بیان کرد: شرکت ایران صدرا می‌تواند اشتغال زایی بالایی برای استان بوشهر داشته باشد که در حال حاضر با ظرفیت پایینی در حال کار کردن است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هدف ما این بود که مسائل مختلف این شرکت را با معاون وزیر نفت مورد بحث و بررسی قرار دهیم تا این شرکت بتواند با ظرفیت بالاتر به فعالیت ادامه دهد و اشتغال زایی بیشتری ایجاد کند.

وی ادامه داد: شرکت نفت برای این منظور می‌تواند پروژه‌هایی تعریف کند و شرکت ایران صدرا در پروژه‌های سکوهای نفتی به عنوان طرف قرار داد باشد.

وی تصریح کرد: در این جلسه همچنین تلاش ما بر این بود تا مطالبات و مسائلی که وجود دارد مورد بررسی قرار بگیرد و حل شود تا این شرکت بتواند تحرک بیشتری داشته باشد و با افزایش ظرفیت کار خود، اشتغال بیشتری را در منطقه ایجاد کند.

جمیری یادآور شد: خوشبختانه در این جلسه توافقات خوبی انجام شد و امیدوارم که با حمایتی که از سوی مجموعه شرکت ملی نفت و با توافقات و قول‌های داده شده و آمادگی که از ناحیه شرکت ایران صدرا بود، شاهد ارتقا این شرکت در اشتغالزایی در استان بوشهر باشیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم در زمینه‌های مختلف در جهت رفع و مشکلات و موانع این شرکت گام‌های بلندی در سطح ملی برداشته شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر