پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۶۶۳۳
جمعه ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳

فکرشهر: فرمانده سپاه امام صادق  استان بوشهر  به مناسبت بزرگداشت هفته قوه قضائیه با مدیر کل دادگستری استان و دادستان بوشهر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، سردار علی رزمجو در این دیدار با تبریک هفته قوه قضائیه گفت: خداوند متعال را شاکریم که هماهنگی خیلی خوبی بین دستگاه قضایی و سپاه پاسداران در سراسر استان بوشهر وجود دارد.

وی  اظهار داشت: هفته قوه قضائیه متعلق به همه مردم است چرا که نیاز اولیه همه مردم بعد از سلامتی، امنیت است که بخش عمده‌ای از آن به اقدام شجاعانه و قاطعانه دستگاه قضایی در برخورد با مجرمین و اشرار بستگی دارد.

سردار رزمجو افزود: دستگاه‌های قضایی و امنیتی استان  در هماهنگی خوبی با یکدیگر قرار دارند که این موضوع باعث برقراری امنیتی نسبتاً پایدار در استان  شده است.

مدیر کل دادگستری استان نیز امنیت استان بوشهر را مثال زدنی عنوان کرد و گفت: امنیت پایداری که در استان  وجود دارد ناشی از تعامل و هم دلی بین دستگاه‌های تصمیم‌گیر در سطح استان است.

علی جمادی اظهار داشت: دستگاه قضایی و سپاه در استان  دارای تعامل و عقیده مشترک در موضوعات مختلف هستند که این موضوع سبب ایجاد امنیت در سطح استان شده است.

فرمانده سپاه استان  در این دیدار با اهدای گل به مدیر کل دادگستری  استان از تلاش‌های وی و سایر مدیران و کارکنان دستگاه قضایی استان  تقدیر کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر