پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۶۶۴۰
جمعه ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷

فکرشهر: وزیر دادگستری گفت: ما یک شرمندگی و عذرخواهی به مردم بدهکاریم که به واسطه اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها اذیت شدند.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، امین‌حسین رحیمی پنجشنبه ۹ تیر در یادواره ۵۷ شهید والامقام روستای حسین‌آباد شاملو از توابع بخش جوکار شهرستان ملایر با بیان اینکه افزایش بی‌رویه قیمت‌ها قابل قبول نیست و باید کنترل شود، اظهار کرد: دولت مصمم است تسلط خود بر بازار را افزایش دهد.

رحیمی با اشاره به برگشت قیمت‌ کالاها به پایه قیمت‌ مصوب ۳۱ اردیبهشت ماه تصریح کرد: تولیدکنندگان بدون اجازه سازمان حمایت از تولید و مصرف‌کنندگان اجازه افزایش قیمت را ندارند.

وی بیان کرد: دولت شبانه‌روز به فکر مردم است و تمام تلاش و توان خود را به کار گرفته تا از افزایش قیمت‌ها و بی‌نظمی جلوگیری کند.

رحیمی با اشاره به اینکه دولت هرگز اجازه نمی‌دهد مردم ناراحت و آزرده خاطر شوند، افزود: مشکلات زیاد است و به برکت خون شهدا و با همراهی مسئولان و مردم، این مشکلات کم خواهد شد.

وزیر دادگستری با تاکید بر اینکه ما برای کاهش مشکلات شب و روز نمی‌شناسیم، گفت: مقام معظم رهبری، رییس جمهور و تمامی مسئولان تدبیر می‌کنند تا امورات کشور به درستی انجام شود.

وی مطرح کرد: به عنوان عضوی از دولت شهادت می‌دهم که دولت سیزدهم که خود را دولتی مردمی و انقلابی می‌داند، تمام تلاشش بر این است تا امنیت، آسایش و معیشت مردم را تامین کند.

وزیر دادگستری گفت: ما یک شرمندگی و عذرخواهی به مردم بدهکاریم که به واسطه اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها اذیت شدند.

رحیمی ادامه داد: هیچ علاج و چاره‌ای جز اصلاح ارز ترجیحی و مردمی‌سازی یارانه‌ها نبود و رئیس جمهور آبروی خود را برای اجرای درست این طرح گذاشت.

وی روح شهدا و دعای خانواده‌های معظم آن ها را سبب تدبیر امورات کشور دانست و خاطرنشان کرد: بیش از ۴۰ سال است که جمهوری اسلامی تحریم است و وظیفه ما تامین امنیت و آسایش مردم در وضعیت کنونی است.

وزیر دادگستری با بیان اینکه دشمنان دائم در حال توطئه علیه نظام و انقلاب اسلامی هستند، یادآور شد: ما از هیچ تلاشی در تامین آسایش مردم کوتاهی نمی‌کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر