شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۶۶۸۲
جمعه ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶

فکرشهر: امام جمعه آبدان گفت: تعلل کردن در اجرای مسئولیت‌ها توسط برخی مسئولان و اجرا نشدن وظایف به بهانه‌های مختلف موجب سلب آسایش مردم آبدان شده‌است که این امر در حکومت اسلامی به هیچ‌وجه پذیرفته شده نخواهد بود.

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت‌الاسلام محمود کارگر ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر آبدان اظهار داشت: مردم با وجود پرداخت هزینه امتیاز برق و کنتور، فاقد برق هستند؛ در این روزهای گرم منطقه وجود چنین کم‌کاری‌هایی موجب نارضایتی مردم می‌شود.

امام جمعه آبدان افزود: اداره برق هرچه سریع‌تر می‌بایست بر اساس قانون و تفاهم‌های موجود، امکانات لازم را به اتفاقات برق آبدان تحویل دهد تا نارضایتی مردم را شاهد نباشیم؛ امروز این امور زیرساختی ابتدایی نباید دغدغه مردم ما باشد.

وی عنوان کرد: مسیر آبدان به دوراهک نیاز به تعمیراتی دارد، اگرچه چند ماه قبل این کار انجام شد اما باز هم نیاز است که راهداری هر چه سریع‌تر اقدام لازم را برای تعمیر این مسیر انجام دهد تا شاهد ایجاد خسارت برای مردم منطقه نباشیم.

خطیب این هفته نمازجمعه شهر آبدان گفت: آداب شروع زندگی مشترک که یکی از آن‌ها تسهیل در ازدواج است، می‌بایست دغدغه خانواده‌ها و پدران و مادران قرار بگیرد و در این صورت است که هم فرهنگ ازدواج آسان ایجاد می‌شود و هم جوانان از آسیب‌های اجتماعی محفوظ خواهند ماند.

حجت‌الاسلام کارگر ادامه داد: دختران و پسران جوان می‌بایست توقعات نامناسب خود برای شروع زندگی، همچون جشن‌های هزار نفری و داشتن امکانات مجلل را کمتر کنند.

امام جمعه آبدان تصریح کرد: اگرچه تعریف جنایات جنگی و قوانین جنگی مربوط به حقوق بین الملل، توسط دیوان بین المللی کیفری و کنوانسیون ژنو نوشته شده است اماعدم عضویت ایالات متحده آمریکا در دیوان بین المللی کیفری و مشروط نمودن پذیرش عضویت به بررسی نشدن جنایات جنگی سربازانش در این دادگاه، جنایات جنگی آمریکا در هیچ دادگاه بین المللی پیگیری نمی‌شود.

حجت‌الاسلام کارگر تاکید کرد: نقض حقوق شهروندی با برچسب تروریسم به اسلام و مسلمانان، سلب حقوق و آزادی‌های مدنی به اسم تروریسم، سرکوب‌گری و جنایات پلیسی به ویژه نسبت به سیاه پوستان، استفاده ابزاری از حقوق بشر علیه کشورهای هدف و رفتارهای مستقیم مداخله‌گرانه به نام حقوق بشر، تنها بخشی از ویژگی‌های آمریکا به عنوان رأس استکبار است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر