سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۶۷۴۱
شنبه ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۱

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف دو دستگاه خودرو شوتی و کشف محموله قاچاق به ارزش شش میلیارد و ۵٠٠ میلیون ریال در شهرستان دیلم خبر داد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سردار حیدر سوسنی اظهار داشت: روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان دیلم با محوریت پلیس آگاهی در اجرای طرح تشدید مقابله با کالای قاچاق و در پی کسب خبر مبنی بر تردد خودروهای شوتی حامل کالای قاچاق در محورهای خاکی، با اشراف اطلاعاتی در یک عملیات منظم و منسجم دو دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از خودروهای توقیفی تعداد ۱۰ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال و مقادیر زیادی لوازم آرایشی قاچاق کشف کردند.

سردار سوسنی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را به ارزش ۶ میلیارد و سیصد میلیون ریال برآورد کرده‌اند، عنوان داشت: در این راستا تعداد ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی ذی صلاح قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان در پایان به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و تردد خودروهای حامل بار قاچاق در راستای مبارزه با این معضل شوم موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس گزارش تا با همکاری سایر مبادی بتوانند این پدیده شوم را به صورت ریشه‌ای در شهرستان به حداقل برسانند و با عاملین قاچاق کالا برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر