شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۶۷۵۵
شنبه ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: با حمایت از بخش خصوصی و طرح‌های سرمایه‌گذاری، استان بوشهر به‌زودی بهشت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی می‌شود.

به گزارش فکرشهر از استانداری بوشهر، احمد محمدی‌زاده عصر شنبه در نشست مسئولان استان بوشهر اظهار داشت: توسعه تولید و اشتغال نیازمند حمایت از سرمایه‌گذاران است و باید زمینه تسریع در سرمایه‌گذاری در استان بوشهر فراهم شود.

وی حضور بخش خصوصی در استان را راهکار مهمی برای تأمین اعتبارات اجرای پروژه‌ها در استان دانست و بیان کرد: در دهه‌های اخیر برخورد مناسبی با سرمایه‌گذاران نشده است.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: متأسفانه در برخی دوره‌ها به جای جذب سرمایه‌گذاران، با کاغذ بازی و بوروکراسی اداری و مانع‌تراشی موجبات سرمایه‌گریزی و سرمایه‌ستیزی فراهم شد.

وی ادامه داد: با فراهم شدن زیرساخت‌ها و با تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری، بوشهر به‌زودی بهشت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی می‌شود و انتظار داریم سرمایه‌گذاران از سراسر کشور به بوشهر بیایند و در توسعه و پیشرفت استان سهیم شوند.

محمدی‌زاده با اشاره به تشکیل شورای سرمایه گذاری و اشتغال با هدف روان سازی این مسیر در استان بوشهر گفت: هرچند در گذشته به عنوان سرمایه ستیز و سرمایه گریز مشهور بودیم، اما باید بدانیم برای عمران، آبادی، توسعه و اشتغال هیچ راهی جز حضور سرمایه‌های مردم در میدان نداریم.

وی ادامه داد: کل منابع عمرانی استان بوشهر تنها هزار میلیارد تومان است این در حالی است که تنها یک پروژه اقتصادی به تنهایی با هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در این استان اجرا می‌شود و اگر بتوانیم سرمایه‌گذاران را جذب کنیم در بحث اشتغال نیز به توفیقات زیادی می‌رسیم.

استاندار بوشهر یادآور شد: باید بخش خصوصی را با روان سازی و سرعت بخشی در فرایند سرمایه گذاری کمک کرد و بوشهر در این زمینه به استان نمونه کشور تبدیل شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر