سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۶۷۶۹
يکشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳

فکرشهر: مدیر عامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: تولید قطعات و تجهیزات با کیفیت ساخت داخل، نقشی بسیار مهم و موثر در افزایش تولید، تامین گاز و محصولات جانبی در پالایشگاه‌های این مجتمع دارند. 

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی روز یکشنبه به نقل از احمد باهوش اعلام کرد: سازندگان قطعات و تجهیزات ایرانی و شرکت‌های دانش بنیان برای ادامه مسیر درخشان و چشم‌گیر در مجتمع گاز پارس جنوبی باید سطح فنی، علمی و کیفیت را افزایش داده و مطابق با استانداردهای جهانی حرکت کنند.

وی با تاکید بر بالاترین سطح حمایت از سازندگان داخلی و شرکت‌های فعال دانش بنیان اظهار کرد: شرکت‌های سازنده قطعات و تجهیزات ایرانی باید با افزایش کیفیت محصولات خود، بازار نیاز بزرگترین مجتمع گازی کشور را بررسی و شناسایی کنند و در این مسیر با شتاب بیشتری حرکت کنند.

باهوش با اشاره به شروع فصل تعمیرات اساسی در پالایشگاه‌های مجتمع گازی پارس جنوبی بیان کرد: در زمان حاضر یکی از کلیدهای مهم، راهگشا و حیاتی در عملیات تعمیرات اساسی، استفاده از قطعات و تجهیزات باکیفیت ساخت داخل در بازه زمانی تعمیرات اساسی است و افزایش کیفیت تجهیزات مورد نیاز در این بازه زمانی موجب رشد بهره‌وری است و تولید بیشتر گاز در فصل‌های سرد سال را رقم می‌زند.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: کیفیت تجهیزات تولید داخلی یک نکته بسیار کلیدی و اساسی است که باید مورد توجه شرکت‌های داخلی باشد.

وی ادامه داد: شرکت‌های سازنده و دانش‌بنیان باید هدفمند، همسو و با افزایش دانش نوآورانه حرکت کنند و درب ورودی پالایشگاه‌های مجتمع برای هرگونه همکاری و تعامل با سازندگان داخلی ساخت تجهیزات با کیفیت باز است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر