پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۶۸۲۹
يکشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵

فکرشهر: فرماندار بوشهر گفت: باید از جایگاه و ظرفیت روابط عمومی برای مقابله با فشارهای داخلی و خارجی در ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی استفاده شود.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری بوشهر، صالح رحیمی در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های این شهرستان بیان کرد: روابط عمومی متخصص و متعهد یکی از ضرورت‌های نهادهای مختلف دولتی و خصوصی است و نقش اثرگذار و سازنده در رشد و تعالی دستگاه‌ها دارد.

وی تاکید کرد: روابط عمومی‌ها باید با شناخت و آگاهی از نیازهای مردم، آن را به مدیران خود انتقال دهند و با ایجاد ارتباطی دو طرفه سبب ایجاد همدلی بین مردم و مسئولان شوند.

فرماندار بوشهر افزود: از سوی دیگر روابط عمومی‌ها باید به عنوان زبان گویای مجموعه خود، اقدامات صورت گرفته از سوی دستگاه‌ها را برای مردم بیان کنند.

رحیمی با بیان اینکه بسیاری از دستگاه‌ها خدمات و دستاوردهای خوبی دارند که بخوبی منعکس نمی‌شود، توصیه کرد: مدیر اداره‌های شهرستان بوشهر به ظرفیت و اثر بخشی روابط عمومی‌ها توجه خاص داشته باشند.

وی اذعان کرد: ناآشنایی با نقش روابط عمومی‌ها و نبود ایده پردازی برای انجام کارهای نو از نقاط ضعف روابط عمومی اداره‌های دولتی است و در صورتی که مدیران به منزلت و جایگاه روابط عمومی باور داشته باشد شاهد اثربخشی بیشتری در این بخش خواهیم بود.

در پایان این نشست آقای محمدجعفرپور مدیر روابط عمومی فرمانداری بوشهر به عنوان رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان منصوب شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر