جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۶۸۹۲
دوشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶

فکرشهر: دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم گفت: متاسفانه وزارت صمت برای فروشگاه های مواد غذایی و دارویی سگ های تزئینی و ولگرد مجوز صادر می کند و معضل سگ‌گردانی در حال گسترش است.

به گزارش فکرشهر از حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اصغر گرجی در دیدار با جمعی از اهالی رسانه، طی سخنانی به برخی از منکرات در جامعه از جمله سگ گردانی و خرید و فروش سگ‌های زینتی و مخاطرات بهداشتی آنان برای جامعه اشاره کرد و گفت: فروش و نگهداری به اصطلاح کلب هراش( سگ ولگرد ) - غیر از سگ گله، سگ شکاری، سگ نگهبان یا سگی که در امداد آموزش دیده- جایر نیست اما متاسفانه وزارت صمت برای فروشگاه های مواد غذایی و دارویی سگ های تزئینی و ولگرد مجوز صادر می کند و معضل سگ‌گردانی در حال گسترش است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم بر لزوم حفظ شأن شهر مقدس قم تاکید کرد و گفت: مسئولان باید نسبت به این جایگاه توجه داشته و برای حفظ آن تلاش کنند.

با تاکید بر همکاری بیشتر رسانه‌ها با این ستاد در راستای معرفی آثار علمی فرهنگی ستاد امر به معروف گفت: راه اندازی پویش امربه معروف ویژه مسئولان موضوعی است که با مشارکت اصحاب رسانه می‌تواند به شیوه مطلوب دنبال شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر