پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۶۸۹۴
دوشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۰

فکرشهر: روند افزایشی بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر همچنان ادامه دارد و امروز تعداد این بیماران به ۲۴ نفر رسید.

به گزارش فکرشهر، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در حال حاضر ۲۴ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که ۱۳ نفر از آن‌ها در شبانه‌روز گذشته بستری شده‌اند.
 
حسن ملکی‌زاده از تداوم روز‌های بدون فوتی کرونا در استان بوشهر خبر داد و افزود: در زمان حاضر یک بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری است.
 
وی گفت: در شبانه‌روز گذشته ۱۱ بیمار باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند.
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۰۴ هزار و ۶۶۹ نفر در استان به این ویروس مبتلا شده و ۲ هزار و ۱۶۵ نفر از هم استانی‌ها به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

آخرین آمار کرونا در ایران/فوت ۸ نفر در شبانه روز گذشته

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در ۲۴ ساعت گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰۰۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده و متاسفانه هشت بیمار نیز جان خود را از دست دادند.

 از دیروز تا امروز ۱۳ تیرماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰۰۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۲۲ نفر از آنها بستری شدند.

بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۴۰ هزار و ۵۶۴ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، متاسفانه ۸ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۱ هزار و ۴۰۴ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۶۳ هزار و ۴۷۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند.

۲۳۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۲ میلیون و ۶۵۲ هزار و ۴۳۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۰ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۰۵ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۴۳ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.  

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر