شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۶۹۳۳
سه‌شنبه ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: با توجه به سیاست‌های دولت سیزدهم، توسعه طرح‌های صنعتی در این شهرستان می‌تواند نقشی مهم در افزایش تولید، رونق اقتصادی و بهبود وضعیت اشتغال ایفا کند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، محمدتقی صفری دوشنبه شب در جلسه بررسی مسایل و مشکلات شهرک صنعتی بندرریگ افزود: در کمیته برنامه ریزی شهرستان در مورد تخصیص اعتبار برای ایجاد و تکمیل زیرساخت‌های لازم در شهرک صنعتی بندر ریگ بررسی خواهد شد.

وی اظهارداشت: تاکنون چندین متقاضی سرمایه‌گذاری برای اجرای طرح‌های تولیدی مراجعه کردند که به دلیل جانمایی نشدن مناسب شهرک صنعتی گناوه موفق نشده اند و  لازم است مدیریت شهرک های صنعتی موضوع را بطور جدی پیگیری کند.

فرماندار گناوه گفت: مکان یابی مناسب برای ایجاد شهرک صنعتی گناوه ، برنامه ریزی و پیگیری جدی انجام خواهد شد.

وی افزود: فرمانداری برای پیگیری مشکلات  واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرستان آمادگی دارد.

 مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بوشهر گفت: در ارتباط با تامین زیرساخت‌ها از جمله  جدول کشی معابر و خیابان های شهرک صنعتی بندرریگ و توسعه شبکه برق متناسب با واحدهای مستقر در آن،  لازم است که مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

سیدحسین حسینی اظهارکرد: با توجه به استقبال سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری و مصوبه‌ قبلی مبنی بر ایجاد شهرک جدید صنعتی در حوزه شهرستان گناوه، جانمایی محل جدید حایز اهمیت است.
 بخشدار ریگ  گفت: برای توسعه شهرک صنعتی و افزایش واحدهای تولیدی، نیاز به پاسخگویی و پیگیری است و در این ارتباط استقرار مدیریت مقیم در این مکان صنعتی ضرورت دارد تا با اختیارات لازم مسائل مربوطه را به صورت متمرکز مورد بررسی و پیگیری قرار دهند.
ضرغام محمدی افزود: موانع موجود برای انتقال و عرضه محصولات تولیدی به نقاط مختلف کشور، موجب دغدغه تولیدکنندگان شهرک صنعتی شده است که باید برای رفع این موضوع نیز توجه جدی شود. 

وی گفت:  زیرساخت های شهرک صنعتی ریگ فراهم شده است و متقاضیان به محض استقرار در محل، می‌توانند امکانات لازم را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنند.

بخشدار ریگ یادآورشد: در شهرک صنعتی ریگ حدود ۲۳ واحد به بهره برداری رسیده که ۱۸ واحد آن فعال است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر