شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۶۹۳۹
سه‌شنبه ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲

فکرشهر: دبیر طرح ملی تلاوت شباب الرضا (ع) گفت: نخبگان جوان و نوجوان قرآنی در استان‌های جنوب کشور شناسایی و ساماندهی می‌شوند.

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر روز سه‌شنبه به نقل از حسین مقدم کیا در جمع شماری از فعالان قرآنی بوشهر افزود: مناطق جنوبی کشور از ظرفیت بالایی در فراگیری علوم قرآنی برخوردارند و همه نهادهای فرهنگی باید در زمینه شناسایی نخبگان قرآنی بکوشند.

وی ادامه داد: بررسی‌های اولیه از طرح تلاوت شباب الرضا(ع) در نخستین سال برگزاری در استان بوشهر نشان می‌دهد که اجرای طرح در این استان موفقیت آموز بوده است.

دبیر طرح ملی تلاوت شباب الرضا (ع) اعلام کرد: این طرح به ۲ شکل مجازی و حضوری اجرا می‌شود و نوجوانان و جوانان در مناطق شهری، روستایی و عشایری می توانند در این رقابت معنوی شرکت کنند.

مقدم کیا یادآور شد: نونهالان و نوجوانان پسران ۸ تا ۱۵ سال و دختران بین ۱۰ تا ۱۵ ساله می‌توانند در یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم از طریق سایت melitelavat.ir ثبت نام کنند.

وی گفت: پس از ثبت نام، تا پایان شهریور ماه ۱۲ جلسه آموزشی شامل جلسات وبیناری، نشست برای خانواده‌ها، توجیهی و با حضور استاد برگزار می شود و قرآن آموز پس از شرکت در این کلاس ها، در آزمون های پایان دوره برای سنجش حضور در دوره مقدماتی شرکت می‌کنند.

دبیر طرح ملی تلاوت قرآن کریم کشور توضیح داد: طرح آموزش به صورت تقلیدی از قاریان برجسته انجام می‌گیرد،  در بخش پسران تقلید از استادان عبدالباسط، مصطفی اسماعیل و منشاوی و شحات انور و برای دختران تقلید از عبدالباسط و مصطفی اسماعیل انجام می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر