شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۷۰۳۳
چهارشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

فکرشهر: اعضای تیم پنچاک سیلات بانوان گناوه که به نمایندگی از استان بوشهر در مسابقات کشوری موفق به کسب مقام قهرمانی تیمی شده بودند، سه شنبه شب در آیینی با حضور مسئولان و مردم در جوار یادمان شهدای گمنام استقبال شدند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، فرماندار گناوه در این آیین گفت: جوانان برومند شهرستان گناوه در عرصه‌های مختلف از جمله ورزشی، دینی و اخلاقی در کشور و استان نمونه و برتر هستند.

محمدتقی صفری افزود:  بسیار خرسندیم که بانوان ورزشکار شهرستان گناوه به نمایندگی از استان بوشهر عنوان قهرمانی را در این رشته ورزشی در سطح کشور کسب کردند و امیدواریم این موفقیت ، زمینه مناسب برای تشویق سایر جوانان به سمت فعالیت‌های ورزشی باشد.

وی گفت: جوانان برای سلامتی خود و جامعه به سمت ورزش روی آورند و از نظر اخلاقی، ایمانی و رفتاری الگو برای خود و دیگران باشند.

فرماندار گناوه بیان کرد: حمایت مادی و معنوی از ورزشکاران را در دستور کار قرار خواهیم داد و امید داریم موفقیت‌های به دست آمده، زمینه مناسب برای تشویق سایر جوانان به سمت فعالیت‌های ورزشی باشد.

مسئول هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی گناوه گفت: تیم پنجاک سیلات بانوان گناوه به نمایندگی از استان بوشهر موفق شد در مسابقات کشوری در مشهد مقدس، پنج مدال طلا، دو نقره و دو برنز  کسب کند و قهرمانان این تیم در رده بزرگسالان نیز به به اردوی تیم ملی دعوت خواهند یافت.

خالد خلیلی با قدردانی از همکاری همه کسانی که در اعزام این تیم به مسابقات کشوری همراهی و همکاری کردند، افزود: از همه متولیان و مسئولان درخواست داریم  برای اعزام ورزشکاران منتخب به مسابقات انتخابی تیم ملی همکاری و حمایت کنند تا پرچم کشورمان  با اقتدار در میادین بین المللی به اهتزاز در آید.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر در رشته های رزمی فعال و  ورزشکاران مستعدی دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر