جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۷۰۵۰
چهارشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۲

فکرشهر: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: با کمک ستاد مدیریت بحران این استان ۲۰ کانکس از این استان به مناطق زلزله زده هرمزگان ارسال شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالکریم اخترشناس روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این کانکس‌ها به وسیله ۱۲ دستگاه تریلر بخش خصوصی و ماشین آلات راهداری به هرمزگان ارسال و در اختیار مسئولان ستاد مدیریت بحران این استان قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: افزون براین ۱۱ دستگاه ماشین آلات راهداری نیز به مناطق زلزله زدگان هرمزگان ارسال شده است.

اخترشناس ادامه داد: با موافقت استاندار،  بوشهر به عنوان استان معین در موضوع کمک رسانی به زلزله زدگان هرمزگان انتخاب شده و ستاد مدیریت بحران و بخش حمل و نقل نیز آماده ارسال کمک‌های مردمی به این استان هستند. 

وی بیان کرد: در حوادث غیرمترقبه پیشین و سیل ۲ سال قبل هرمزگان نیز امکانات پشتیبانی راهداری بوشهر شامل ۲۰ دستگاه ماشین آلات و ۳۰ نفر نیرو به این استان اعزام و در بازسازی راه‌های تخریب شده از سیل مشارکت کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر اضافه کرد: در صورت صلاحدید مسئولان استان، بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای با همکاری ستاد مدیریت بحران آماده هر گونه همکاری در این زمینه است.

زلزله های پی درپی بویژه ۶.۱ و۶.۳ ریشتری بامداد شنبه یازدهم تیرماه در بندر خمیر و بندرلنگه استان هرمزگان رخ داد که در این حادثه ۱۱۱ نفر مصدوم و پنج نفر فوت شدند.

براثر این زمین لرزه ها که چندین پس لرزه بزرگ نیز به دنبال داشته، شماری از واحدهای مسکونی به طور کلی تخریب شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر