پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۷۰۵۲
چهارشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۱

فکرشهر: بوشهر امروز برای دومین روز پیاپی یک فوتی کرونایی داشت.

به گزارش فکرشهر، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: امروز چهارشنبه ۲۸ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند، که ۱۴ نفر از آن‌ها در شبانه‌روز گذشته بستری شده‌اند.
 
دکتر حسن ملکی‌زاده افزود: در حال حاضر یک بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری است.
 
وی از فوت یک بیمار کرونایی دیگر در استان خبر داد و گفت: مورد فوتی دارای بیماری زمینه‌ای دیابت، فشارخون بالا و سرطان پروستات بوده است.
 
به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، در شبانه‌روز گذشته ۱۳ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند.
 
دکتر ملکی زاده عنوان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۰۴ هزار و ۷۳۲ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند که ۲ هزار و ۱۶۷ از آن‌ها جان خود را از دست داده‌اند.

آخرین آمار کرونا در ایران/ فوت ۵ نفر در شبانه روز گذشته

بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته یکهزار و ۲۷۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه در این بازه زمانی پنج نفر نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.

از دیروز تا امروز ۱۵ تیرماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۲۷۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۷۶ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۴۲ هزار و ۹۱۹ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۱ هزار و ۴۱۳ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۶۳ هزار و ۸۴۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۲۷۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۲ میلیون و ۶۷۶ هزار و ۹۷۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر هیچ شهرستانی در کشور در وضعیت قرمز و نارنجی قرار ندارد. همچنین ۱۰۵ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۴۳ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

همچنین تا کنون ۶۴ میلیون و ۶۶۴ هزار و ۵۰ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۱۹ هزار و ۸۷۴ نفر دُز دوم و ۲۷ میلیون و ۸۰۱ هزار و ۶۴۹ نفر نیز دُز سوم واکسن کرونا را در کشور تزریق کرده‌اند.

مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۰ میلیون و ۴۸۵ هزار و ۵۷۳ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۲۹ هزار و ۹۱۵ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر