پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۷۰۷۷
چهارشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶

فکرشهر: مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: از ساعت ۲۴ امشب جاماندگان طرح اقدام ملی مسکن در استان می‌توانند برای ثبت نام به سامانه مربوط مراجعه و اقدام به نام نویسی کنند.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، سیدمحمود دستغیبی بیان کرد: متقاضیان طرح ملی مسکن می‌توانند از ساعت ۲۴ امشب با مراجعه درگاه اینترنتی به نشانی https://saman.mrud.ir/  در این طرح نام نویسی و مدارک خود را بارگذاری کنند.
 
وی افزود: در ۱۹ شهر از ۴۱ شهر استان بوشهر برای ساخت مسکن نام نویسی می‌شود که هم استانی‌ها می‌توانند ثبت نام کنند.
 
به گفته مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر شرایط ثبت نام مثل قبل و شرط سکونت ۵ سال در شهر مورد تقاضا همچنان برقرار است و متقاضی باید در پنج سال اخیر مالک هیچ گونه زمین یا واحد مسکونی نبوده و همچنین از سال ۵۷ تا کنون از هیچ یک از امکانات و تسهیلات دولتی یا عمومی غیر دولتی، برای خرید و یا ساخت مسکن استفاده نکرده باشد.
 
وی می‌گوید البته در این طرح استثنا‌هایی نیز در نظر گرفته شده است مثل زنان سرپرست خانوار ۳۵ سال به بالا، مردان مجرد ۴۵ سال به بالا و نخبگان علمی که این افراد نیازی به شرط تاهل ندارند.
 
دستغیبی یادآور شد: مردان مجرد بالای ۲۳ سال می‌توانند در طرح ملی مسکن ثبت‌نام کنند، اما هنگام دریافت مسکن باید متاهل شده باشند.
 
وی در مورد روند اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان، گفت: باید ۴۰ هزار واحد مسکونی به متقاضیان تحویل دهیم که از این تعداد ۸ هزار واحد مسکونی شهری و دو هزار واحد مسکونی روستایی کلنگ زنی شده است.
 
مدیر کل راه و شهرسازی استان می‌گوید در حال حاضر یک طرح ۲۴۲ واحدی در برازجان و یک طرح ۸۰ واحدی در خورموج مراحل پایانی خود را دنبال می‌کنند که امیدواریم در شش ماهه دوم سال جاری این طرح‌ها را تکمیل و مسکن‌های ساخته شده را به مردم تحویل دهیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر