پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۷۰۸۸
پنجشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸

فکرشهر: رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر گفت: تیم‌های ورزشی استان بوشهر نیازمند حمایت بیشتری هستند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، امیر حسین محتشم عصر چهارشنبه در مراسم تجلیل از تیم فوتبال شاهین بندر عامری برای صعود به لیگ دسته اول استان اظهار داشت: تیم‌های متعددی در لیگ برتر کشور با اعتبارات دولتی حمایت می‌شود

وی با تشریح تیم‌های مورد حمایت دولت و شرکت‌ها و صنایع بزرگ تصریح کرد: تیم‌های متعددی در لیگ برتر کشور با اعتبارات دولتی حمایت می‌شوند که این مهم باید برای تیم‌های فوتبال استان بوشهر نیز فراهم شود.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر افزود: استان بوشهر در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی درآمد بالایی دارد که باید این ظرفیت‌ها در قالب مسئولیت اجتماعی به کمک فوتبال این استان بیاید.

حمایت از شاهین عامری

فرماندار تنگستان هم با اختصاص ۵۰ میلیون تومان به تیم شاهین بندر عامری گفت: تیم فوتبال شاهین عامری امسال برای حضور شایسته در لیگ دسته یک فوتبال نیازمند حمایت ویژه است تا بتواند بار دیگر شاهد افتخار آفرینی این تیم روستایی باشیم.

احمد لطفی با بیان اینکه امسال با حضور شاهین عامری در لیگ دسته اول کشور جام آزادگان، نمایندگان ۲۰ استان کشور به شهرستان تنگستان سفر می‌کنند خاطر نشان کرد: با این ظرفیت برای رونق شهرستان تنگستان و معرفی ظرفیت‌های گردشگری آن به خوبی استفاده می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر