شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۷۰۹۴
پنجشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸

فکرشهر: مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته در جریان سفر امیرمصطفی حقانی مدیرکل بازرسی سازمان تامین اجتماعی به استان، عملیات اجرایی ساختمان شعبه بیمه تامین اجتماعی در شهرستان عسلویه بزودی  آغاز می‌شود‌.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر، عباس دیری روز سه شنبه در نشست با مدیرکل بازرسی سازمان تامین اجتماعی با مصطفی بیدخونی شهردار عسلویه اظهار کرد: تامین زمین از گام‌های مهم در احداث ساختمان تامین اجتماعی عسلویه است که در این راستا از تلاش‌‌های شهرداری قدردانی می‌شود.

 

وی ادامه داد: شهردار عسلویه در این نشست شهردار عسلویه قول مساعد دادند جهت رفع موانع موجود به منظور ساخت ساختمان شعبه همکاری لازم را به عمل آوردند.

وی بیان کرد: ساختمان شعبه تامین اجتماعی در زمینی به مساحت  ۳۶۰۰ متر مربع با زیربنا ۱۶۰۰ متر و ظرف مدت دو سال احداث خواهد شد.

دیری ادامه داد: با توجه به بررسی تمامی موانع و مسائل فراروی این پروژه انتظار است در سریع ترین زمان ممکن فرایند احداث آن به اتمام برسد که شهردار عسلویه نیز در این زمینه قول مساعد دادند.

وی با قدردانی از پیگیری‌های حقانی مدیرکل بازرسی سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: احداث ساختمان ملکی برای شعبه تامین اجتماعی عسلویه اقدامی در جهت تحقق مطالبه مردمی و افزایش سطح کمی و کیفی سازمان تامین اجتماعی در شهرستان عسلویه است.

دیری گفت: شعبه تامین اجتماعی در عسلویه به واسطه برخورداری از شمار قابل توجهی جمعیت کارگری مورد حمایت ویژه سازمان تامین اجتماعی قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر