شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۷۱۰۶
پنجشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹

فکرشهر: مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: مشاور مدیرعامل و مدیرکل بازرسی سازمان تامین اجتماعی با حضور در عسلویه به عنوان پایتخت انرژی آخرین وضعیت خدمات رسانی سازمان را در این شهرستان مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی در استان بوشهر، عباس دیری در تشریح برنامه‌های سفر امیر مصطفی حقانی به عسلویه اظهار کرد: سفر حقانی به عسلویه دستاوردهای مهمی داشت که مهم ترین آن رفع موانع احداث ساختمان شعبه تامین اجتماعی در عسلویه بود.

وی بیان کرد: مدیرکل بازرسی سازمان همچنین در بازدید از مکان جانمایی شده برای ساختمان شعبه عسلویه بر ضرورت آغاز عملیات اجرایی آن در آینده نزدیک تاکید کردند.

دیری ادامه داد: حقانی همچنین همراه با تیم تخصصی خود در دیداری صمیمانه با کارکنان سازمان در عسلویه مطالبات و درخواست‌های آنان را مورد پیگیری قرار دادند و همچنین از تلاش‌ها و پاک‌دستی کارکنان تجلیل کرد.

وی افزود: دیدار سرزده با شماری از مراجعه کنندگان شعبه تامین اجتماعی در عسلویه و ارزیابی عمکرد کارکنان به صورت میدانی از دیگر برنامه های امیرمصطفی حقانی مشاور مدیرعامل و مدیرکل بازرسی سازمان تامین اجتماعی در سفر به عسلویه بود.

 حقانی اظهار داشتند در دولت انقلابی جناب دکتر رئیسی تمام تلاش و کوشش سازمان تامین اجتماعی و شخص دکتر موسوی مدیرعامل محترم سازمان این است که در این شرایط سخت  که جراحی اقتصادی صورت گرفته التیام آلام و رفع مشکلات اقتصادی جامعه تحت پوشش  باشد.

امیر مصطفی حقانی افزود: در این زمینه جریان انقلابی در بدنه سازمان از جان و آبرو خود هزینه کرده است و خودشان را خدمتگزار مردم می دانند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر