شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۷۱۳۲
پنجشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۹

فکرشهر: نماینده‌ مردم شهرستان‌های کنگان ، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از جوانان نخبه و تحصیل‌کرده مناطق پیرامونی پارس جنوبی درمسئولیت‌ها و رده‌های مختلف پالایشگاهی، در راستای توسعه و پویایی منطقه کمک می کند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی روز پنجشنبه به نقل از حجت الاسلام موسی احمدی در نشست با مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی افزود:مدیران شرکت‌های مستقر در پارس جنوبی باید در راستای رضایت‌مندی مردم منطقه گام بردارند چون این اقدام موجب رشد عزت ملی و بین‌المللی را به دنبال دارد.

وی بیان کرد: هدف از هم‌زیستی و تعامل دو جانبه میان مردم منطقه و شرکت‌های مستقر در پارس جنوبی پیشرفت کشور است و ارتباط صحیح و دو سویه میان مردم شهرستان‌های همجوار با پارس جنوبی در سرعت بخشی پیشرفت منطقه از اهمیت بسزایی برخوردار است و لازم است این ارتباط تعاملی بیش از پیش گسترش یابد.

احمدی ادامه داد: مدیران شرکت‌های اصلی مستقر در پارس جنوبی می توانند با تشکیل یک کارگروه مشترک در حوزه‌ مسئولیت‌های اجتماعی، کارها و اقدامات زیربنایی و موثر در منطقه را با شتاب بیشتری مدیریت و راهبری کنند و نگاه مردم منطقه را نسبت به صنعت متحول کنند.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود مدیریت جدید مجتمع گاز پارس جنوبی با بهره‌مندی از تجارب ارزشمند و بسیار مهم و با یک نگاه نو و برنامه‌های جدید در منطقه  موجب رشد و تعامل بیشتر پارس جنوبی با مناطق پیرامونی باشد.   

نماینده مردم شهرستان‌ها کنگان، دیر، جم و عسلویه با اشاره به نشست خود با معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران بیان کرد: با نگاه بسیار مثبت و دقیق معاون وزیر نفت در امور گاز به اجرای مسئولیت‌های اجتماعی در مناطق پیرامونی پارس جنوبی امید می رود شاهد آغاز فصل جدید و درخشانی در منطقه باشیم.

استفاده از ظرفیت‌های شهرستان‌های پیرامونی برای پیشرفت و امنیت پارس جنوبی

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با تاکید بر این‌که بیشتر مشکلات و گره‌های شهرستان‌های همجوار پارس جنوبی با تشکیل یک کارگروه با عضویت شرکت‌های اصلی منطقه گشوده می‌شود گفت: در سایه‌ همدلی و خرد جمعی شرکت‌های مستقر در منطقه می توان از همه‌ ظرفیت‌های مناطق پیرامونی استفاده کنیم.

احمد باهوش افزود: تشکیل یک کارگروه با عضویت فعال شرکت‌های مستقر در منطقه می‌تواند بسیاری از مشکلات مهم و اساسی را در مناطق پیرامونی در بخش‌های بهداشت و درمان، آموزش، اشتغال، راه‌های ارتباطی، تامین آب و برق برطرف سازد.

وی با بیان این که امروز در شرایطی هستیم که بیش از هر زمان دیگر نیاز به همدلی، همفکری و ‏هماهنگی در منطقه پارس جنوبی داریم، افزود: فضای همدلی و همزبانی باید بین مدیران شرکت‌های مستقر در منطقه، مدیران استانی و مناطق پیرامونی پارس جنوبی وجود داشته باشد و بتوانیم در این مسیر مهم راهگشا و گره‌گشای مشکلات منطقه باشیم.

وی اظهارکرد: برای رضایتمندی جامعه‌ پیرامونی و کاهش مشکلات موجود در منطقه، شرکت‌های مستقر در پارس جنوبی با راهبری سازمان منطقه ویژه، امید می‌رود با تخصیص منابع و ایجاد زیرساخت‌های اقتصادی توسعه پایدار در منطقه رقم بخورد و مردم شاهد این درخشش‌های مهم باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر