شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار حوادث
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۷۱۳۶
پنجشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۹

فکرشهر: رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از شناسايي و دستگیری فردي كه با وعده اشتغال در شرکت های عسلویه اقدام به كلاهبرداري یک میلیارد ریال از برخی شهروندان كرده بود، خبر داد.

به گزارش فکرشهر از پليس، سرهنگ جوشن سهرابی، در بیان جزئیات اين خبر گفت: با مراجعه برخی شهروندان به پلیس آگاهی شهرستان دشتی و اعلام اینکه، شخصي با معرفي خود به عنوان مدير گزينش منطقه ويژه پارس جنوبي، به آنان وعده اشتغال در شرکت هاي عسلويه مي داده و با اين ترفند مبالغي را از آنان کلاهبرداري نموده، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه: متهم با استفاده از فن بیان بالای خود از تعداد 15 نفر از شهروندان کلاهبرداری نموده بود افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات ویژه نسبت به شناسایی متهم اقدام نمودند. 

سهرابی تاکید کرد: با شناسایی متهم ماموران در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند این فرد را در مخفیگاهش در یکی از شهرهای استان دستگیر و به شهرستان دشتی منتقل کنند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: متهم پس از مواجهه با شکات و مشاهده اسناد و مدارک موجود به بزه انتسابي و کلاهبرداری بالغ بر یک میلیارد ریال معترف و حاضر به جبران خسارت شد.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: با تکميل تحقيقات، پرونده به مرجع قضایی ارسال و متهم با قرار لازم روانه زندان شهر خورموج  شد. 

سرهنگ سهرابی با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است به شهروندان توصیه کرد؛ فريب افرادي كه با عناوین مختلف، درخواست مبالغی از آنان با وعده استخدام آنها در شرکت ها را می دهند نخورده و هر گونه مورد و موضوع مشکوک را به سامانه 110 اطلاع دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر