جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۷۲۰۴
جمعه ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹

فکرشهر: وزیر بهداشت از دستور رئیس جمهور برای اختصاص هشت هزار میلیارد تومان به پوشش بیمه‌ای دارو خبر داد.

به گزارش فکرشهر از فارس، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت که به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور به شهرستان کامیاران سفر کرده است، در جمع اقشار مختلف مردم کامیاران افزود: به دستور رئیس جمهور در جلسه ای که دیروز و با حضور ایشان برگزار شد، این اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه به بیمه‌ها تخصیص می‌یابد و علاوه بر آن اعتبارات بیمه‌ها به مرور افزایش پیدا می‌کند تا اولا داروهای بیشتری تحت پوشش بیمه قرار بگیرند و ثانیا مبلغ پرداختی از جیب مردم کاهش یابد.

وی تصریح کرد: با دستور رئیس جمهور، در خصوص تخصیص اعتبار جدید و تقویت بیمه‌ها مبلغ پرداختی از جیب مردم ( فرانشیز )برای خرید داروها امسال نسبت به سال گذشته افزایش نخواهد داشت.

عین اللهی در حاشیه دیدار با اقشار مختلف مردم شهرستان کامیاران در جمع خبرنگاران گفت: در این سفر از بیمارستان «سینا» کامیاران بازدید کردیم که نیاز به بازسازی دارد.

وی گفت: طرح گسترش بیمارستان در بخش زایمان و اورژانس نیز باید به فوریت تکمیل شود.

عین اللهی با بیان اینکه بهبود وضعیت بیمارستان سینا، طرحی کوتاه مدت است، افزود: طرح جامع بیمارستان جدید ۱۰۰ تختخوابی با تامین اعتبارات مورد نیاز، می‌بایست ظرف دو سال آینده، به بهره برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور از پروژه سد گاوشان منطقه خامسان کامیاران بازدید داشتیم؛ تکمیل این پروژه یکی از خواسته‌های مردم کامیاران برای حل مشکلات آب این شهرستان است که در دولت درباره آن تصمیم گیری می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر