پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۷۲۵۴
شنبه ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۰

فکرشهر: رئیس‌جمهوری سابق آمریکا با اشاره به رشد بی‌سابقه جرم و جنایت در این کشور گفت: ما ملتی درحال سقوط هستیم. آمریکا در مقابل دیگر کشورها به زانو در آمده و تحقیر شده است و مسئولیت این وضعیت و بی قانونی در کشور، برعهده دولت بایدن و دموکرات ها است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، خبرگزاری آمریکایی فاکس‌نیوز با یادآوری در پیش بودن انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا، نوشت: دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری سابق از تجمع جمعه‌شب در لاس‌وگاس برای انتقاد از جو بایدن رئیس‌جمهوری کنونی استفاده کرد.

ترامپ در سخنان خود با اشاره به فراگیر شدن جرم و جنایت در ایالات متحده گفت: اگر این بربریت فزاینده به سرعت متوقف نشود، کشور از بین می رود؛ موج قانون شکنی و جنایت باید فورا متوقف شود. اگر می خواهیم دوباره آمریکا قدرتمند باشد، اولین وظیفه ما این است که آنرا را امن کنیم.

وی، دولت بایدن، کنگره تحت حاکمیت «نانسی پلوسی» و «چاک شومر» و دموکرات‌های تندرو چپ‌گرا در سطوح فدرال و ایالتی را مسئول بی‌قانونی کنونی در آمریکا اعلام کرد.

رئیس‌جمهوری سابق آمریکا، وضعیت جنایت در این کشور را در ۲۵ سال گذشته بی‌سابقه ارزیابی کرد و گفت: ما ملتی در حال سقوط هستیم. کشور ما به زانو در آمده و بین دیگر کشورها تحقیر شده‌است.

ترامپ، سخنرانی‌های بایدن برای دیگر ملت‌ها درباره مردم‌سالاری را به تمسخر گرفت و گفت: در حالی که ما در حال سخنرانی برای دیگر ملت‌ها هستیم، خیابان‌های شهرهایمان با خون قربانیان جنایت ها رنگین شده است.

وی، سیاستمداران دموکرات را مسئول بالا رفتن جرم و جنایت در کشور ارزیابی کرد و از نامزدهای انتخاباتی جمهوری‌خواهان برای انتخابات میاندوره‌ای کنگره آمریکا در ماه نوامبر حمایت کرد.

روند فزاینده تورم به ویژه در حوزه انرژی و مواد غذایی، در کنار بیکاری و فساد و تبعیض موجب افزایش جرم و جنایت در ایالات متحده شده و هر روز اخباری از وقوع جنایت در اماکن عمومی این کشور منتشر شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر