شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاد روانشناسی دانشگاه هاروارد گفت: هوش هیجانی به واسطه شناخت افراد یک سازمان از رفتار درونی خود و دیگران به ارتقا ارتباطات درون سازمانی کمک وافری می کند.\n\nبه گزارش فکرشهر، محسن فاطمی روز شنبه در همایش آموزشی تاثیر هوش هیجانی بر بهبود سازمانی ویژه مدیران دستگاه های اجرایی استان بوشهر افزود: داشتن هوش هیجانی می تواند نقش مهمی بر کیفیت ارتباط در یک سازمان ایجاد کند.\n\nوی ادامه داد: روابط حاوی هوش هیجانی موجب استرس، گرفتگی و ناراحتی و بالعکس روابط فاقد هوش هیجانی می تواند موجب شکوفایی، پویایی و بالندگی شود.
کد خبر: ۱۱۷۴۵
شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰

فکرشهر: استاد روانشناسی دانشگاه هاروارد گفت: هوش هیجانی به واسطه شناخت افراد یک سازمان از رفتار درونی خود و دیگران به ارتقا ارتباطات درون سازمانی کمک وافری می کند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محسن فاطمی روز شنبه در همایش آموزشی تاثیر هوش هیجانی بر بهبود سازمانی ویژه مدیران دستگاه های اجرایی استان بوشهر افزود: داشتن هوش هیجانی می تواند نقش مهمی بر کیفیت ارتباط در یک سازمان ایجاد کند.

\n\n

وی ادامه داد: روابط حاوی هوش هیجانی موجب استرس، گرفتگی و ناراحتی و بالعکس روابط فاقد هوش هیجانی می تواند موجب شکوفایی، پویایی و بالندگی شود.

\n\n

فاطمی اضافه کرد: نخستین عامل در هوش هیجانی آگاهی از احساسات و دنیای درونی افراد است.

\n\n

این استاد دانشگاه یادآورشد: به میزان استقبال انسان ها در روابطشان میراث هیجانی آنها متفاوت است.

\n\n

وی افزود:یکی از مهم ترین عومل هوش هیجانی بیان مشکلات بدون حمله و برخورد با فرد مورد نظر است.

\n\n

این استاد دانشگاه گفت: سازمان ها می توانند همانند انسان ها از توسعه و تعالی برخوردار باشند و این توسعه سازمانی می تواند به روی زندگی افراد در محیط سازمانی و زندگی شخصی تاثیر بگذارد.

\n\n

فاطمی تصریح کرد: انسان های دارای هوش هیجانی بالا امیدواری و نگاه مثبت آنها به مراتب بیشتر از انسان هایی است که هوش هیجانی پایین تری دارند.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، وی افزود: وجود هوش هیجانی در افراد سازمانی منتج به کمک انسان ها به یکدیگر در روند تعالی و پیشرفت می شود.

\n\n

استاد دانشگاه ماساچوست یادآورشد: هر انسانی که هیجانی را تجربه می کند بلافاصله آن هیجان در رفتار وی نمایان خواهد شد.

\n\n

فاطمی گفت: در صورت مطرح نشدن مشکل افراد یک سازمان برای افراد تحمل کننده آن مشکل اثرات زیانباری ایجاد می شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر