جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/جانبازان و ایثارگران شبکه بهداشت دشتستان تقدیر شدند؛
فکرشهر: همزمان با تولد حضرت اباالفضل العباس(ع)، مراسم تقدیر از جانبازان و ایثارگران شبکه بهداشت و درمان دشتستان و بیمارستان شهید گنجی برازجان و خانواده های ایشان برگزار شد ...\r\n
کد خبر: ۱۱۷۵۶
يکشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰

فکرشهر: همزمان با تولد حضرت اباالفضل العباس(ع)، مراسم تقدیر از جانبازان و ایثارگران شبکه بهداشت و درمان دشتستان و بیمارستان شهید گنجی برازجان و خانواده های ایشان برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، در این مراسم که در محیط صمیمی و شاد برگزار گردید، حجت الاسلام محمود عبدالهی، مسئول فرهنگی حوزه ی ریاست دانشگاه علوم پزشکی، دکتر علیرضا حاجیونی، رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان و مهدی مرکبی، جانباز آزاده ،مشاور رییس و مسئول امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر حضور داشتند.

\n\n

قیصر ترک زاده، نماینده امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی در شبکه بهداشت و درمان دشتستان ضمن خیرمقدم به میهمانان نقش خانواده ایثارگران را برابر و حتی بیشتر از نقش خود جانبازان در دفاع مقدس دانست و گفت: شبکه بهداشت و درمان دشتستان یکی از ارگان هایی است که بیشترین شهید، جانباز و ایثارگر را تقدیم انقلاب نموده است.

\n\n

وی ادامه داد: در راستای بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری امسال به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی برای اولین بار است که همچین مراسمی در شهرستان دشتستان برگزار می شود.

\n\n

\n\n

ترک زاده افزود: در شبکه بهداشت و درمان دشتستان و بیمارستان شهید گنجی برازجان 78 جانباز، 1 شهید، 3 همسر شهید و 6 فرزند شهید مشغول به کار بوده و هستند.

\n\n

نماینده امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی در شبکه بهداشت و درمان دشتستان: از این تعداد 35 نفر بازنشسته شده اند و 43 نفر در حال کار هستند که در بین شاغلین جانباز یک پزشک عمومی و یک دکتر داروساز نیز حضور دارند.

\n\n

ترک زاده اضافه کرد: در این مراسم 382 نفر حضورداشتند و با هدایای نقدی رییس دانشگاه علوم پزشکی و لوح تقدیر از طرف رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان از جانبازان و ایثارگران تقدیر به عمل آمد.

\n\n

لازم به ذکر است در این برنامه حجت الاسلام محمودی، پیرامون مقام شامخ شهدا و ایثارگران صحبت هایی ایراد نمود و رضا افراسیابی، جانباز جنگ تحمیلی نیز خاطراتی بیان داشت.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر