پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۱۱۷۵۸۵
چهارشنبه ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰

فکرشهر: فرمانده انتظامی فیروزآباد گفت: در تیراندازی شب گذشته در یکی از تالارهای عروسی این شهرستان دو نفر مجروح شدند و عروس هم به کما رفت.

به گزارش فکرشهر از فارس، سرهنگ مهدی جوکار اظهار داشت: شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از تالارهای عروسی شهرستان فیروزآباد، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران مشخص شد فردی به قصد شادی کردن و بر حسب سنت عشایری اقدام به شلیک تیر با اسلحه شکاری کرده که متاسفانه به دلیل شلوغی جمعیت و عدم توانایی در کنترل اسلحه به ۳ نفر (دو مرد و عروس) اصابت و ضارب از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی فیروزآباد با بیان اینکه ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند مخفیگاه متهم را شناسایی و وی را دستگیر کنند، گفت: در بازرسی از محل اختفاء فرد تیرانداز یک قبضه اسلحه شکاری فاقد مجوز و استفاده شده در مراسم عروسی کشف شد.

سرهنگ جوکار با بیان اینکه عروس به کما رفته و حال دو نفر دیگر رضایت‌بخش است، گفت: تالار موصوف برابر دستور مرجع قضایی پلمب شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم ۳۶ ساله که شوهر خواهر داماد بود برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، تاکید کرد: هرگونه اخلال در نظم و امنیت عمومی خط قرمز پلیس است و برای ایجاد بستر امن و آرام در عروسی‌ها هرگونه تیراندازی ممنوع است و در صورت مشاهده سلاح و تیراندازی با قاطعیت با افراد هنجارشکن برخورد می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر