شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در شورای سلامت مطرح شد؛
فکرشهر: شورای سلامت شهرستان دشتستان به ریاست فرماندار وبا حضور اعضاء در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد .\n \nبه گزارش فکرشهر، دکتر ارسلان زارع در این نشست با بیان اقدامات انجام شده دولت در حوزه سلامت ، بهداشت و درمان شهرستان در سال گذشته ، گفت : بالغ بر 35 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی صرف اجرای 16 پروژه جوزه سلامت در دشتستان شده است.\n 
کد خبر: ۱۱۷۹۴
دوشنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷

فکرشهر: شورای سلامت شهرستان دشتستان به ریاست فرماندار وبا حضور اعضاء در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد .
\n 
\nبه گزارش فکرشهر، دکتر ارسلان زارع در این نشست با بیان اقدامات انجام شده دولت در حوزه سلامت ، بهداشت و درمان شهرستان در سال گذشته ، گفت : بالغ بر 35 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی صرف اجرای 16 پروژه جوزه سلامت در دشتستان شده است.
\n 
\nفرماندار دشتستان با اعلام این خبر که بزودی عملیات اجرای بازسازی بخشی از بیمارستان 17 شهریور برازجان با اعتبار اولیه 12 میلیارد ریال آغاز می شود ، اظهار داشت : 6 واحد پانسیون به منظور افزایش خدمات رفاهی به متخصصین که در راستای طرح تحول نظام سلامت جذب شده اند با اعتبار بالغ بر 6 میلیارد ریال احداث خواهد شد .
\n 
\nوی به مهمترین طرح های اجرایی در سال جاری که به ابتکار دکتر سالاری استاندار محترم انجام میشود که از جمله ارائه خدمات کلینیک سیار بهداشت دهان و دندان و همچنین پایش بیماران فشارخونی و قلبی و عروقی اشاره نمود و از بخشداران و اعضای شورای سلامت شهرستان خواست تا در این خصوص نیز همکاری نمایند .
\n 
\nدکتر علیرضا حاجیونی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیز به جذب تعداد  30 پزشک متخصص جهت اجرای طرح سلامت در شهرستان  اشاره نمود و گفت : از اول اجرای طرح تحول نظام سلامت در شهرستان دشتستان تا کنون 24340 نفر از خدمات بهداشتی و درمانی این طرح بهره مند شده اند .
\n 
\nوی کاهش پرداختی از جیب مردم را یکی از دستاوردهای مهم طرح تحول نظام سلامت عنوان کرد وافزود: 158 میلیارد ریال مجموع هزینه کرد درمان بیماران در طرح تحول نظام سلامت در شهرستان بوده که سهم و پرداختی بیماران7درصد و تنها 11میلیارد ریال بوده است . 

\n\n

\nدکتر حاجیونی در ادامه  بیان داشت :  طرح تحول نظام سلامت از 15 اردیبهشت ماه سال 93 همزمان با  سراسر کشور در شهرستان دشتستان به مرحله اجرا در آمده است که از آغاز اجرای این طرح 1261مورد زایمان طبیعی بصورت رایگان انجام شده که باعث کاهش عمل سزارین شده است .

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n\n

منبع: پرتال فرمانداری

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر