پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۸۰۶۹
چهارشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

فکرشهر: بخشدار ویژه خارگ با بیان اینکه رویکرد مدیریتی ورزش خارگ نیازمند بازنگری و تغییر است گفت: قهرمانان ورزشی در این جزیره به صورت مستمر و مدون حمایت شوند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمدرضا دشتی زاده در نشست شورای ورزش جزیره خارگ اظهار داشت: جزیره خارگ دارای امکانات و زیر ساخت‌های متعدد در حوزه ورزش است و حمایت از ورزش را به صورت ویژه در دستور کار داریم.

وی افزود: رویه و رویکرد مدیریتی ورزش خارگ نیازمند بازنگری و تغییر است و بایستی حوزه مدیریت ورزش با سیاستگذاری‌های دولت و اقتضائات عمومی خارگ خود را انطباق دهد تا ورزش از رخوت و سکون خارج شود.

بخشدار ویژه خارگ با بیان اینکه قهرمانان ورزشی در این جزیره به صورت مستمر و مدون حمایت شوند تصریح کرد: با توجه به حضور صنایع در جزیره به مسائل مهم استعدادیابی، ورزش آموزشگاهی و مسابقات کارگری به شکل جدی پرداخته شود.

وی تصریح کرد: باید جلسه ماهیانه اداره ورزش و جوانان با هیئت‌های ورزشی گرفته شود و مشکلات ورزشکاران به صورت مستمر پیگیری شود و لیگ‌های داخلی در تمام رشته‌ها در جزیره مجدد فعال شود.

دشتی زاده با تاکید بر اینکه برنامه‌های ورزش همگانی با هدف ایجاد شور و نشاط همه اقشار جامعه برگزار شود، خاطر نشان کرد: از تجربه بزرگان ورزش خارگ و صاحبنظران ورزش در فعال کردن و جان دوباره گرفتن ورزش استفاده شود.

وی افزود: از حداکثر ظرفیت‌های موجود اماکن ورزشی با برنامه ریزی مدون برای حضور بانوان در عرصه ورزش استفاده شود،.

بخشدار ویژه خارگ ادامه داد: اهمیت و نقش سلامت جسم و روان بانوان در ایجاد یک جامعه قدرتمند بر هیچکس پوشیده نیست از این رو تمام تلاش برای فعال نمودن ورزش همگانی و قهرمانی بانوان صورت پذیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر