جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۸۲۱۷
جمعه ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰

فکرشهر: فرماندار شهرستان تنگستان گفت: رفتار خوبی با مراجعین در برخی دستگاه‌های اجرایی تنگستان نمی‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی عصر پنجشنبه در نشست شورای اداری تنگستان اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ امامت و ولایت و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، دینی و ارشادی بسیار خوب و ارزشمندی در سطح شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در هفته عفاف و حجاب برنامه‌های فرهنگی، ارشادی بسیاری خوبی به صورت فراگیر در سطح شهرستان اجرا شد که باید تلاش شود که در طول سال این فعالیت‌ها صورت گیرد.

فرماندار تنگستان ادامه داد: قرارگاه عفاف و حجاب در سطح شهرستان با محوریت امام جمعه اهرم شکل گرفته که نیاز است دستگاه‌های اجرایی مجدانه و با برنامه و فعال حضور داشته باشند

وی با اشاره به اینکه در هفته تأمین اجتماعی و بهزیستی قرار داریم افزود: ادارات تأمین اجتماعی و بهزیستی شهرستان در جهت رضایت مندی هرچه بیشتر مردم تلاش و فعالیت خوبی در سطح تنگستان دارند.

لطفی با اشاره به اینکه مسئولین دستگاه‌های اجرایی در تنگستان دارای عمل کرد مناسبی هستند بیان کرد: کسانی به دستگاه‌های اجرایی به عنوان متولی امور مراجعه می‌کنند بایستی از آنها استقبال و به خوبی موضوع کاری این افراد پیگیری و مطابق چارچوب کاری و قوانینی که در اختیارداریم تلاش کنیم مشکلات آنها حل و تکریم لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه در بعضی دستگاه‌های اجرایی رفتار خوبی با مراجعه کنند نمی‌شود تصریح کرد: باید تعامل در دستگاه‌های اجرایی با مراجعه کنندگان تغییر کند. مدیران خود به سوی مردم بروند و خدماتی که به عنوان خدمات نظام دارند ارائه به مردم می‌دهند بازگو کنند.

فرماندار تنگستان یاد آور شد: مدیران حوزه کاری خود در دایره شهرستان نبینند و باید از ظرفیت استان خوب استفاده شود. انتظار می‌رود در این حوزه تلاش بیشتر صورت گیرد تا شاهد رضایتمندی بیشتر مردم باشم.

وی با اشاره به اینکه فساد در هیچ دستگاه اداری در شهرستان قابل قبول نیست خاطرنشان کرد: مدیران وظیفه دارند در حوزه مبارزه و پیشگیری از فسادهایی که گاهاً اتفاق می‌افتد بسیار هوشیار باشند تا مواردی که مصداق فساد است در محیط‌های اداری رخ ندهد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه توزیع آب در شهرستان مشکلی نداریم بیان کرد: با تلاش و مدیریت مناسبی که صورت گرفته در جهت توسعه و ترمیم خطوط لوله که در همین چند ماهه اخیر اتفاق افتاد و منابع آبی که اضافه شد تنگستان روند خوبی در توزیع آب داشته است.

لطفی ادامه داد: در حوزه توزیع آب با کسانی که انشعاب‌های غیر مجاز استفاده می‌کنند باید برخورد شود.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه توسعه بسیار خوبی در جهت جهش تولید مسکن در شهرستان صورت گرفته افزود: در حوزه توسعه زیرساخت‌های آبی شهرستان نیاز است جاهایی که توسعه مسکن وجود دارد زیرساخت‌های آبی نیز در نظر گرفته شود.

رئیس شورای اداری تنگستان با اشاره به اینکه عملیات اجرایی آب شیرینکن دلوار آینده نزدیک عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود گفت: مهمترین توسعه‌ای که در چند ماه اخیر در تنگستان اتفاق افتاده توسعه زیر ساخت‌های آبی شهرستان بوده است.

لطفی یاد آور شد: مدیران دستگاه‌های اجرایی تنگستان برنامه‌های شاخص کشوری و استانی متعلق به شهرستان تهیه و در جلسات آتی شورای اداری شهرستان ارائه دهند.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان عملکردشان به مردم گزارش کنند ادامه داد: در یک سال گذشته در شهرستان کارهای بسیار خوبی انجام شده اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان از محل ارزش افزوده دهیاری‌ها و تملک دارایی استانی و کشوری اختصاص وارد شهرستان شده است.

رئیس شورای اداری تنگستان با اشاره به اینکه جلسه حضوری و چهره به چهره با مردم در شهرستان افزایش پیدا کند افزود: هفته دولت آغازی برای گزارش با کیفیت عملکرد به مردم است.

وی بیان کرد: در سال ۱۴۰۰ آمار مقاوم سازی مسکن روستایی در شهرستان ۵۳ درصد بوده که با تلاش‌هایی که صورت گرفته روند مقاوم سازی به ۵۷ درصد افزایش که تلاش خواهد طی چند سال آینده به ۸۰ درصد افزایش پیدا کرد.

لطفی یاد آور شد: تلاش خواهد شد کمیسیون الحاق جهت افزایش طرح هادی روستاها در شهرستان تشکیل شود.

فرماندار تنگستان بیان کرد: نیاز است از ظرفیت سرمایه گذاران بومی و غیر بومی که می‌توانند در شهرستان جهت سرمایه گذاری نقش ایفا کنند دعوت کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر