شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۸۴۲۰
يکشنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۲

فکرشهر: عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: امروز قدرت پهبادی موشکی جمهوری اسلامی تضمین‌کننده امنیت کشور است. ای کاش برخی بیدار می‌شدند و می‌فهمیدند که امروز روز موشک است نه فقط گفتگو.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: ایجاد هر گونه اختلاف در صفوف بهم فشرده مردم، اگر پهلو دهی به دشمن نیست پس چیست؟ افرادی که به آن طرف پیام ذلت دادند که با تحریم به مردم فشار بیاورید، آنان که تمام قد در خدمت اربابان سخنان آنان را واگویه می‌کنند، آنان که به جای ارائه راه‌حل جز حرافی هنر دیگری ندارند، آنها که سالیان سال ادعا می‌کردند ما ژنرال داریم و این چاه ویل را برای کشور حفر کردند، آنان که آتشفشان نقدینگی سرسام‌آور و در نتیجه تورم بی‌نظیر را به جان کشور انداختند، همان‌ها که کشور را با چندین هزار میلیارد تومان بدهی تحویل دادند، همان‌ها که قیمت مسکن را ۷ برابر کردند و مردم کوچه و بازار را به خاک سیاه نشاندند و به جای عذرخواهی از ملت طلبکار هستند، باید در روش‌های خود تجدیدنظر کنند.

وی تاکید کرد: امروز قدرت پهپادی موشکی جمهوری اسلامی تضمین‌کننده امنیت کشور است. ای کاش برخی بیدار می‌شدند و می‌فهمیدند که امروز روز موشک است نه فقط گفتگو.

عضو هیئت رئیسه مجلس افزود: هرچند جراحی اقتصادی دولت موجب شد منابع ملت در جیب عده خاص واریز نشود، اما واقعیت آن است که در نحوه اجرا با مشکلاتی مواجه هستیم که امید است به زودی مرتفع شود. بسیاری از افراد مستحق جزو دهک ۱۰ به شمار آمدند که دولت باید تجدیدنظر کند. افزایش قیمت‌ها مخصوصاً در بخش خوراکی موجب رنج مردم شده است. دولت هر چه سریع‌تر تدبیر کند.

سلیمی بیان کرد: برخی اقلام غذایی از سفره برخی مردم برداشته شده و صف مرغ، شیر، لبنیات و تخم مرغ حدود ۳۰ درصد کاهش پیدا کرده و این زنگ خطر سلامت را به صدا درآورده است. افزایش قیمت دارو مسئله‌ای نیست که از کنار آن به راحتی عبور کرد،

وی گفت: رتبه‌بندی معلمان قانون است و دولت باید این قانون را اجرا کند، متأسفانه تأخیر در اجرایی کردن یا تدوین آئین‌نامه به نحوی که مغایر با قانون باشد به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر