سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: استانداری بوشهر برای اجرای 51 پروژه عمرانی در شهر بوشهر 79 میلیارد و 500 میلیون تومان به شهرداری کمک مالی کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر، محمدحسن باستی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه شهرداران بوشهر اظهار داشت: شهرها پدیده‌های زنده‌ای هستند که هرکدام در تعامل دوسویه با شهروندان یک رابطه معناداری دارند، هر فعالیتی که در یک شهر شکل می‌گیرد تأثیر غیرقابل‌انکاری در نظام برنامه‌ریزی شهری از خود به‌جا می‌گذارد.
کد خبر: ۱۱۸۴۳
چهارشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴

فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: استانداری بوشهر برای اجرای 51 پروژه عمرانی در شهر بوشهر 79 میلیارد و 500 میلیون تومان به شهرداری کمک مالی کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمدحسن باستی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه شهرداران بوشهر اظهار داشت: شهرها پدیده‌های زنده‌ای هستند که هرکدام در تعامل دوسویه با شهروندان یک رابطه معناداری دارند، هر فعالیتی که در یک شهر شکل می‌گیرد تأثیر غیرقابل‌انکاری در نظام برنامه‌ریزی شهری از خود به‌جا می‌گذارد.

\n\n

وی افزود: معتبرترین و محوری‌ترین نهاد شهری، شهرداری است، حوزه فعالیت عمران شهری بیشترین ارتباط را با شهروندان دارد، کوچک‌ترین حوزه فعالیت ما در حوزه شهری بزرگ‌ترین و بیشترین تأثیر را در ایجاد آرامش و آسایش  شهروندان دارد.

\n\n

معاون عمرانی استاندار بوشهر با تقدیر از فعالیت شایسته پاکبانان در شهرداری گفت: بر اساس نقش و تأثیری که فعالیت عمران شهری دارد از 1200 میلیارد تومان اعتبار سال گذشته استان، 350 میلیارد تومان به پروژه‌های عمران شهری اختصاص یافت که یک‌سوم اعتبارات فصل عمران در شهرها را شامل می‌شود.

\n\n

باستی گفت: در سال 93 بودجه عمرانی شهرداری بوشهر 36 میلیارد تومان بود که 45 پروژه عمرانی با آن اجرا شد و در همین سال 79 میلیارد و 500 میلیون تومان به شهرداری کمک شد که 51 پروژه عمرانی اجرا شد که این رقم دو برابر اعتبار عمرانی خود شهرداری است.

\n\n

وی ادامه داد:  شهر بوشهر با همه ظرفیتی که دارد اما وضعیت آن شایسته مردم این شهر نیست، این نقد هم به بنده و هم سایر مسئولان وارد است، چهره شهر بوشهر شایسته مردم خونگرم و بانشاط بوشهر نیست. نبود فضاهایی که به مردم آرامش دهد از عواملی است که موجب نارضایتی مردم است لذا باید برای ایجاد فضاهایی که موجب آرامش در شهر شود تلاش بیشتری کنیم.

\n\n

به نوشته ی فارس، معاون عمرانی استاندار بوشهر با تأکید بر اهمیت بافت قدیم بوشهر تصریح کرد:  اگر از ظرفیت‌های فکری مردم بوشهر به‌درستی استفاده کنیم این بزرگ‌ترین سرمایه برای ماست که می‌تواند در رشد و توسعه بوشهر مؤثر باشد.

\n\n

وی با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری در شهر بوشهر افزود: باید فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بوشهر فراهم کنیم تا با این فرصت‌ها شهری خوب و با مقیاسی در حد شهرهای پیشرفته دنیا داشته باشیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر